Kuuma ja kylmä

15v kitannut

Perkele kun nuo krapulat ei nykyään ole mitään "paha olo, oksettaa" kankia, vaan hiki lentää, paleltaa , perse, kadet, varpaat hikoaa, yöunet sekaisin, liskodisko, hermot kireenä, pelottaa,aistit pinnassa(kuulee kaikki äänet kymmenkertaisesti)

Ja menee puoliviikkoa tätä tahtia... ja sit taas sama ralli jatkuu... voi perseen perse....

7

6058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raineri

Moi!

Itse olen juonut lähes joka viikonloppu, välillä pidempiä putkia jo ~ 12 vuoden ajan. Sillo pentunahan se oli sitä yrjöömistä ja pahaa oloo ja se oli siinä.

Nyt asiahan on näin et krapula-aamuna on viel hauskaa. Mut auta armias ku tulee ilta ja höyryt haihtuu. Liskodiskóo ynnä muuta paskaa, niin kuin kerroit. Ja jos viikonloppuna tinttaat pe ja la niin keskiviikkona alat olla suht. normaali. Siihen asti henkistä krapulaa: vitutusta, kiehahtelua, hermostumista, omanarvontunnon laskua. Päänsärkyä, turvan punoittelua, kutinaa jne.

Itse olen kyllä ajatellut vähentää juomista radikaalisti. Jos sama rata jatkuu niin olen kohta jo täys juoppo. Viimeviikonlopun olin selvinpäin ja tein töitä. Huomenna sit kaverin kaa reissuu ja lauantaina kaverin syttärit eli kosteata..... Minkäpä sitä suomalainen luonnolleen voi. ;) Jos löytäis jonku ihanan naisen niin sit vois viettää koti-iltoja kynttilänvalossa ja vaellella luonnossa tms. Olisin jo täysin valmis siihen.

• virpikko

Mitäs jos vaihtaisitte välillä tuonne Alkoholi-osastolle Krapula-osaston sijaan.
        Siellä yritetään kamppailla alkoholista eroon, vähentää tai ainakin vaihtaa mielipiteitä.

Selvähän se on, että krapula ei pitkän juomisen jälkeen enää oo krapula, vaan alkaa olla niitä vieroitusoireita heti, jos ei ota korjailuja tai muuten jatka päivittäistä tai jatkuvaa juomista.

Tulin vaan sattumalta käymään täällä krapula-palstalla. Itellään on tosi pitkä juomaputki (nainen) ja pakko alkaa saamaan apua tähän, ennenkuin henki lähtee.

Vointeja!

• Pöhve

..samaan kategoriaan. Join 5 päivää putkeen viimeviikolla, lopetin sunnuntaina iltapäivällä ja vielä edelleenkin maha osittain sekaisin ja huono olo. Oireet ihan samanlaisia niinkuin ap:n kirjoittajan. LIIIIIIIIIISSKOT tulevat!!!

• jos haluaa

kuolla.

Tosin eihän sellaiset pikkuasiat kuten terveys, avioliitto tai talon ja luottotietojen juominen haittaa.

Juo vaan niin pitkään kuin saat kurkkuun kaadettua!

• kala

mulla ainakin krapulassa on kans ahdistusta, sydäntä puristaa ja tuntuu kuin haluisi vain olla pimeässä kämpässä ja kuunnella musiikkia ja lepäillä.

• Anonyymi

Mullakin seisoo mulkku kuin tolppa, kun rapula iskee.

• Anonyymi

Yks kaks, pönttö käy sekasemmaks

Harjotellu ryyppäämistä vasta 60 vuotta.

Rapula on taas tullu, olen täyshullu

Ei kaikki kuitenkaan ole ollu suotta

Mukavaakin on ollu pitkin vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe