minulle soitti nainen,ilmoitti tekevänsä huipputarjouksen.pyysin mailina,niin hän kysyi saisiko hän lähettää postissa.okei,ja tulihan se.se alkoi jotenkin näin.lähetän pyynnöstänne teille.....hänhän sitä pyysi enkä minä.tarjous vuodeksi eteenpäin.lauantaipotti sama sunnuntaina vain euron maksimissaan,jos oma maksettu aika on jo käytetty.numeron siirto toiselle operaatorille kielletty vuoden ajan.irtisanomisehdot.jos itsestä riippumattomista syistä jns.kaksi viikkoa.kusetusta sanon minä.jos joku sanavalmiinpi voisi kirjoittaa kuluttaja-asiamiehelle asiasta.minusta esim. numeron siirto on lailla sallittu,eikä sitä voine kukaan estää.tutkikaa asiaa please.
oletko saanut postia
7
1594
Vastaukset
- PITKIEN SOPIMUSTEN LOUKKU
Se on niin suurta kusetusta noi pitkäaikaiset sopimukset valitettavasti liian moni sortuu niinhin.
- lähettävät
ja soittelevat huipputarjouksiaan, joihin kaikkiin sisältyy tuo vuoden sitova sopimus.
Taisi yltyä virta pois niin suureksi Tele Finlandin alasajosta ilmoittamisen jälkeen.
Jotkut kaverit on saaneet soiton, että saisivat puhepaketin 3kk ilmaiseksi, jos vain suostuisivat jäämään vuodeksi Tele Finlandille.
Joo, kaikki asiakkaat samalla viivalla, uudet ja vanhat, varsinkin mahdollisesti kohta entiset.- nuorien
jotka nyt jo elävät yli varojen, miten sitten kun tuo sopimus on kaksi vuotta ja sossu ei maksa eikä rahaa ole. mihin silloin vetoavat ottavatko puhelimen takasin vai??
- Markus.
nuorien kirjoitti:
jotka nyt jo elävät yli varojen, miten sitten kun tuo sopimus on kaksi vuotta ja sossu ei maksa eikä rahaa ole. mihin silloin vetoavat ottavatko puhelimen takasin vai??
Huonosti tulee käymään jos ei pidä huolta varoistaan ja pidä laskuja kurissa.Tämä on huono keksintö tämä 24kk sopimus kun ei tiedä mitä tulee tapahtumaan
- -TF-
Markus. kirjoitti:
Huonosti tulee käymään jos ei pidä huolta varoistaan ja pidä laskuja kurissa.Tämä on huono keksintö tämä 24kk sopimus kun ei tiedä mitä tulee tapahtumaan
TF ei tarjoa 24kk sopimuksia. Vain 12kk, kuten kaikki muutkin operaattorit ovat tehneet jo paljon kauemmin. Toiminta vain on paljon reilumpaa kuin muilla koska asiakkaan täytyy itse kytkeä sopimus päälle. Ei kuten esim. SL teki ja laittoi monille sopimukset voimaan suoraan puhelimessa edes kysymättä oliko omistaja/käyttäjä/alaikäinen puhelimessa.
- jomppe
-TF- kirjoitti:
TF ei tarjoa 24kk sopimuksia. Vain 12kk, kuten kaikki muutkin operaattorit ovat tehneet jo paljon kauemmin. Toiminta vain on paljon reilumpaa kuin muilla koska asiakkaan täytyy itse kytkeä sopimus päälle. Ei kuten esim. SL teki ja laittoi monille sopimukset voimaan suoraan puhelimessa edes kysymättä oliko omistaja/käyttäjä/alaikäinen puhelimessa.
samaa teki elisa ja sonerakin. liikkeissäkin olivat kuulemma jättäneet kertomatta, että jos teet tämän ja tämän sopimuksen niin olet sidottu vuodeksi heidän asiakkaasi...aika reilua peliä
- tööt
jomppe kirjoitti:
samaa teki elisa ja sonerakin. liikkeissäkin olivat kuulemma jättäneet kertomatta, että jos teet tämän ja tämän sopimuksen niin olet sidottu vuodeksi heidän asiakkaasi...aika reilua peliä
Aina pääsee eroon ja numerokin säilyy huolimatta vuoden tai kahden sopimuksista.
Eroon päästäkseen joutuu tietysti maksamaan sopimuksen juoksuajan maksut. Se, että kauppaa liittyy kännykkä muuttaa kyllä asian. Kännykän sulku poistuu vasta juoksuajan loputtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920