Kun Apple päivittää tornikoneensa Intel-prossuille, niin tuleekohan mallistoon jotain low-end tornia? Saattais kiinnostaa pelaajia, varsinkin nyt kun Boot Camp julkaistiin.
Power Maccien lähtöhinnat on aika korkeet ja Mini taas ei sovellu pelaamiseen.
Intel-Power Macit???
4
1993
Vastaukset
- Jortsu
Tällaista välimallin pelikonetta ei ole ollut aiemmin, enkä usko että sellaista tulee nyttenkään. PPC koneissahan sai G4 torneja päivitettyä, joten itse sai kasattua tällaisen "välimallin" koneen. Jos haluaa halvemmalla Intel-pohjaisen torni-Macin, joutunee odottamaan, että niitä myydään käytettynä.
- j-b
En usko siihen itsekkään, mutta se saattaisi olla tapa saada kasvatettua markkinaosuutta. Laadukkaat tuotteet ja laadukas käyttis ovat kyllä kaikista paras tapa.
Ja pelaamisen trendi on kuitenkin kohti konsoleita. Itse olen huomannut sellaisten tyyppien ostavan konsoleita, jotka eivät ole ikinä omistaneet konsolia. - Ossi B.
j-b kirjoitti:
En usko siihen itsekkään, mutta se saattaisi olla tapa saada kasvatettua markkinaosuutta. Laadukkaat tuotteet ja laadukas käyttis ovat kyllä kaikista paras tapa.
Ja pelaamisen trendi on kuitenkin kohti konsoleita. Itse olen huomannut sellaisten tyyppien ostavan konsoleita, jotka eivät ole ikinä omistaneet konsolia.Intel-Pro-koneet tulivat, mutta ei minkäänlaista miniä. Aikoinaan oli Mac IIx ja snadimpi Mac IIcx, vaan ei ole ollut vuosiin sellaista.
- jason-blue
Ossi B. kirjoitti:
Intel-Pro-koneet tulivat, mutta ei minkäänlaista miniä. Aikoinaan oli Mac IIx ja snadimpi Mac IIcx, vaan ei ole ollut vuosiin sellaista.
Ettei vaan tulis joku home-theater zydeemi. Aina parempi ja more bang for buck.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164