Olin nuorena miehenä tosi ujo ja tytseille juttelu ei ollut luotevinta. Diskossa viereisessä pöydässä istui tosi söpö tyttö kavereidensa kanssa. He tuskailivat jätkiä, joiden jutut ovat tosi tyhmiä.
No... minäpä rohaisin mieleni ja pyysin tyttöä tanssimaan ja ajattelin, että nyt kyllä en tuota pettymystä. Minullahan on terävä pää ja paljon hyviä ajatuksia. Kuinka ollakaan ei tullut hitaiden aikana mitään mieleen, kun kerran ei kuulemma missään tapauksessa saa kysyä "Käytsä usein täällä?"
Biisi alkoi jo lähestyä loppuaan ja mietin pääni puhki mitä sanoisin. Jotain pitää sanoa, muuten se luulee mua tyhmäksi. Sitten keksin kuningasjutun: "Vaihdoinpa tuossa talvirenkaat jo autooni!". Samalla sekunnilla valahdin aivan punaiseksi ja aloin haista hielle. Tajusin kai, että ei mennyt juttu nyt putkeen.
Ihastus ei kommentoinut minulle mitään, mutta kertoi kyllä kavereilleen. Lopputulos: emme alkaneet seukata enkä saanut toosaa.
Joskus hiljaa
olisi parempi
4
1470
Vastaukset
- ripulipaska?
niinkö?
- gvhjgvj
ai että repesin xD tuo oli paha :D
- HAHHAA....
Tämä oli päivän paras!!! :-D
- heheh
oikee meininki :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575