Niin kuka tietää miten saan kohon,koukun ja painon kiinni virveliini???(olis yks hyvä monipuolisen kalansaannin takaava pato taas sulamaisillaan)
##Kuka Tietää?##
5
972
Vastaukset
- Älypäät
Siimalla!
- Kalamies
Ne voi laittaa kiinni niin että ostat sellasen lukon siihen lukon väliin.Siinä lukos on kaks rinkulaa ja toiseen rinkulahan laitat siiman ja sit kun aina haluat laittaa sen taas virveliin nii toisen rinkulan pujotat perukkeen lukkoon kiinni
- JETEK
Kalamies kirjoitti:
Ne voi laittaa kiinni niin että ostat sellasen lukon siihen lukon väliin.Siinä lukos on kaks rinkulaa ja toiseen rinkulahan laitat siiman ja sit kun aina haluat laittaa sen taas virveliin nii toisen rinkulan pujotat perukkeen lukkoon kiinni
meinaaksä peruketta,siis mulla on peruke johon mä lykkään uistimen kiinni.mutta miten siihen koukun,siiman ja kohon?
- Jgdfsy
JETEK kirjoitti:
meinaaksä peruketta,siis mulla on peruke johon mä lykkään uistimen kiinni.mutta miten siihen koukun,siiman ja kohon?
Siis leikkaat siimaa muutaman metrin.Toiseen päähän laitat sellasen lukon jonka voi laittaa ja irrottaa perukkeesta helposti.Sit toisest pääst pujotat kohon,painon kiinni ja lopuks koukku kiinni loppu päähän ni valmis
- jhhg
painot voi puristaa siimaan pihdeillä kiinni, kohosta voi luultavasti ottaa se tikun irti ja laittaa siiman sen läpi ja koukun voi sitoa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457402
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 372258
- 432258
- 162246