Miten PP näkyisi oikein kaikilla?

Pääsiäistervehdys

Ongelma on siis se että kun viimeksi tein esityksen pp2003 versiolla muutamille sukulaisille ja ystäville, toiset ei saaneet sitä auki, toisilla se aukesi "työskentelynäkymään" ja toisilla se alkoi pyörimään itsestään niin kuin pitikin. Näin vaikka kaikille esitys lähti samalla viestillä "joukkolähetyksenä". Pitäisikö minun tietää mikä versio vastaanottajalla on ja tehdä esitys sen mukaan ja miten? Omaan sähköpostiin tulee ties millaisia hupiesityksiä ja aina ne aukeaa ilman ongelmia. Harmittaa vaan kun näkee ensin kauhean vaivan ja sitten paluupostissa tulee monta "sorry, en saa auki" viestiä :(. Nytkin olisi kiva tehdä joku pieni pääsiäistoivotus, mutta...

7

1899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on varsin

selvä: Se on mikkisofta ja sen palkkaamat noviisit koodaajat. Eivät saa edes eri versioita yhteensopiviksi keskenään. Parhaiten pärjäät, kun unohdat sen powerpointin ja käytät esim. flash:ia. Tosin siinä tulee taas ongelmaksi, että monet on kytkeneet sen pois päältä, koska sitä käytetään pääasiassa mainontaan..

• käytät flashia

(En ole kylläkään alkuperäinen kysyjä.)Tarkoitatko että tekisin Flashilla, no se nyt on kuitenkin vaikeampaa kuin Powerpointilla. Ja Flash maksaa maltaita, siis jos alkaisi sillä tekemään.
        No mikä se on se Powerpointin viewer, kannattaisiko sitten vastaanottajan ladata se?

• Pääsiäistervehdys

Flash on minulle aivan tuntematon käsite, mutta ilmeisesti pitää alkaa ottamaan selvää.. Kiitos vinkistä.

• Pääsiäistervehdys
        käytät flashia kirjoitti:

(En ole kylläkään alkuperäinen kysyjä.)Tarkoitatko että tekisin Flashilla, no se nyt on kuitenkin vaikeampaa kuin Powerpointilla. Ja Flash maksaa maltaita, siis jos alkaisi sillä tekemään.
        No mikä se on se Powerpointin viewer, kannattaisiko sitten vastaanottajan ladata se?

En ole kuullut tästä vieweristäkään? Pitäisikö siis vastaanottajien ladata se ja mistä? Sinänsä kurjaa kun PowerPoint on hauska ohjelma jolla maallikkokin saa aikaan kivoja jutuja, niin sitten nekin yritykset torpedoidaan yhteensopimattomuusongelmilla.

• sivuilta ladattava
        Pääsiäistervehdys kirjoitti:

En ole kuullut tästä vieweristäkään? Pitäisikö siis vastaanottajien ladata se ja mistä? Sinänsä kurjaa kun PowerPoint on hauska ohjelma jolla maallikkokin saa aikaan kivoja jutuja, niin sitten nekin yritykset torpedoidaan yhteensopimattomuusongelmilla.

ilmainen powerpointin katseluohjelma. Yhteensopivuudesta, kyllä pitää aika vanha Powerpoint olla jos ei esim. PP2003:lla tehtyä esitystä saa auki. Ilmeisesti kuitenkin tallennat esityksesi .pps-muotoon itsenäisenä esityksenä, silloinhan sen pitäisi aueta esityksenä.

• voi ladata
        Pääsiäistervehdys kirjoitti:

Flash on minulle aivan tuntematon käsite, mutta ilmeisesti pitää alkaa ottamaan selvää.. Kiitos vinkistä.

ilmaisen 30 päivän kokeiluversion. Englanninkielinen tietenkin. Ja huomattavasti vaikeampi kuin Powerpoint. Flashilla voit rakentaa, ja pitääkin rakentaa esim. hahmot alusta asti itse, jokaisella rakenteen osalla oma aikajanansa jne. Vaatii todella paneutumista jos sitä alkaa itseopiskelemaan.

• ongelmaa

Mikkisoftan tuotteet ovat sen verran älykkäitä - eivät mitään omaan näppäryyteensä sotkeutuvien nörttien - että niillä on tuokin ongelma hoidettu. Sinun on mahdollista tallentaa esityksesi sellaisena pakettina, että siinä on katseluohjelma mukana. Toimii 98:sta uusimpaan koneeseen.

Minun koneestani löytyy kohta File-valikosta Package for CD - jotain vastaavaa se on suomenkielisessäkin versiossa. Vaikka tuo tarjoaa esitystä cd:lle, niin siellä on kyllä mahdollista valita tallennus myös tiedostoon. Sitten vain koko paketti sukulaisille ja katselu onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4398
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2541
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe