Ongelma on siis se että kun viimeksi tein esityksen pp2003 versiolla muutamille sukulaisille ja ystäville, toiset ei saaneet sitä auki, toisilla se aukesi "työskentelynäkymään" ja toisilla se alkoi pyörimään itsestään niin kuin pitikin. Näin vaikka kaikille esitys lähti samalla viestillä "joukkolähetyksenä". Pitäisikö minun tietää mikä versio vastaanottajalla on ja tehdä esitys sen mukaan ja miten? Omaan sähköpostiin tulee ties millaisia hupiesityksiä ja aina ne aukeaa ilman ongelmia. Harmittaa vaan kun näkee ensin kauhean vaivan ja sitten paluupostissa tulee monta "sorry, en saa auki" viestiä :(. Nytkin olisi kiva tehdä joku pieni pääsiäistoivotus, mutta...
Miten PP näkyisi oikein kaikilla?
7
1848
Vastaukset
- on varsin
selvä: Se on mikkisofta ja sen palkkaamat noviisit koodaajat. Eivät saa edes eri versioita yhteensopiviksi keskenään. Parhaiten pärjäät, kun unohdat sen powerpointin ja käytät esim. flash:ia. Tosin siinä tulee taas ongelmaksi, että monet on kytkeneet sen pois päältä, koska sitä käytetään pääasiassa mainontaan..
- käytät flashia
(En ole kylläkään alkuperäinen kysyjä.)Tarkoitatko että tekisin Flashilla, no se nyt on kuitenkin vaikeampaa kuin Powerpointilla. Ja Flash maksaa maltaita, siis jos alkaisi sillä tekemään.
No mikä se on se Powerpointin viewer, kannattaisiko sitten vastaanottajan ladata se? - Pääsiäistervehdys
Flash on minulle aivan tuntematon käsite, mutta ilmeisesti pitää alkaa ottamaan selvää.. Kiitos vinkistä.
- Pääsiäistervehdys
käytät flashia kirjoitti:
(En ole kylläkään alkuperäinen kysyjä.)Tarkoitatko että tekisin Flashilla, no se nyt on kuitenkin vaikeampaa kuin Powerpointilla. Ja Flash maksaa maltaita, siis jos alkaisi sillä tekemään.
No mikä se on se Powerpointin viewer, kannattaisiko sitten vastaanottajan ladata se?En ole kuullut tästä vieweristäkään? Pitäisikö siis vastaanottajien ladata se ja mistä? Sinänsä kurjaa kun PowerPoint on hauska ohjelma jolla maallikkokin saa aikaan kivoja jutuja, niin sitten nekin yritykset torpedoidaan yhteensopimattomuusongelmilla.
- sivuilta ladattava
Pääsiäistervehdys kirjoitti:
En ole kuullut tästä vieweristäkään? Pitäisikö siis vastaanottajien ladata se ja mistä? Sinänsä kurjaa kun PowerPoint on hauska ohjelma jolla maallikkokin saa aikaan kivoja jutuja, niin sitten nekin yritykset torpedoidaan yhteensopimattomuusongelmilla.
ilmainen powerpointin katseluohjelma. Yhteensopivuudesta, kyllä pitää aika vanha Powerpoint olla jos ei esim. PP2003:lla tehtyä esitystä saa auki. Ilmeisesti kuitenkin tallennat esityksesi .pps-muotoon itsenäisenä esityksenä, silloinhan sen pitäisi aueta esityksenä.
- voi ladata
Pääsiäistervehdys kirjoitti:
Flash on minulle aivan tuntematon käsite, mutta ilmeisesti pitää alkaa ottamaan selvää.. Kiitos vinkistä.
ilmaisen 30 päivän kokeiluversion. Englanninkielinen tietenkin. Ja huomattavasti vaikeampi kuin Powerpoint. Flashilla voit rakentaa, ja pitääkin rakentaa esim. hahmot alusta asti itse, jokaisella rakenteen osalla oma aikajanansa jne. Vaatii todella paneutumista jos sitä alkaa itseopiskelemaan.
- ongelmaa
Mikkisoftan tuotteet ovat sen verran älykkäitä - eivät mitään omaan näppäryyteensä sotkeutuvien nörttien - että niillä on tuokin ongelma hoidettu. Sinun on mahdollista tallentaa esityksesi sellaisena pakettina, että siinä on katseluohjelma mukana. Toimii 98:sta uusimpaan koneeseen.
Minun koneestani löytyy kohta File-valikosta Package for CD - jotain vastaavaa se on suomenkielisessäkin versiossa. Vaikka tuo tarjoaa esitystä cd:lle, niin siellä on kyllä mahdollista valita tallennus myös tiedostoon. Sitten vain koko paketti sukulaisille ja katselu onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738