Murha, osa 2

Kauhu-mies

Annette Brown, Jackin sisko palasi kotiin töistä. Puhelin soi. Annette vastasi.
- Haloo, Annette sanoi luuriin.
- Veljesi on... kuollut!, kuului vaimennettu huuto.
- Ei voi olla totta, Annette sanoi sulkien puhelimen. Hän laskeutui lattialle itkemään.
- Miksi?. Annette yritti hillitä itseään, mutta tuska oli kovaa. Annette itki itsensä uneen. Hän nukahti lattialle, keittiöön. Aamulla Annette ei enää herännyt. Hänelle oltiin yöllä tehty ruumiinavaus. Pää heitetty vessanpönttöön, peukalo piilotettu lääkekaappiin, hiukset heitetty vessanpönttöön ja muu ruumis oli keittiössä seinää vasten.

4

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yavanna

sitte mitenkää voinu yhdistää näitä? Katsos jos et huomannu ni noita kejuja voi jatkaa ilman et alottaa heti uutta. Ei muuta mutta jos alottaa joka osalle uuden ni se pudottaa noita muita tarinoita pois, ei kivaa.

• Kuunkulkija-

alempana mutta kiemurtelen häpeissäni ja puolustan tekoani vetoamalla siihen että ne olivat tavallaan eri kertomuksia...

• Yavanna
        Kuunkulkija- kirjoitti:

alempana mutta kiemurtelen häpeissäni ja puolustan tekoani vetoamalla siihen että ne olivat tavallaan eri kertomuksia...

Mutta ei sulla siellä kahta enempää ollukkaan. Saat anteeksi. Kun olet tuohon tarinasi toiseen osaan saanut kiitettävästi palautettakin ja ilmeisesti olet sitä tuohon ketjuun jatkanutkin.
        Ja mitä oon sun tekstejäs lukenu, ni ihan hyvä tarina sulla. Jatka vaan samaan tahtiin Kuunkulkija. :)

Minä vain ajattelin murahtaa tälle kirjailijan alulle, jottei hän innostu tekee samaa ku GOYATHLAY, joka teki tollasii mini pätkii, mutta ei jostain syystä vaivautunut laittamaan niitä yhden ketjun alle, kun niitä ketjuja laskeskelin olevan tuolla ainakin neljä ja sen jälkeenkin siltä taisi tulla ainakin pari lisää. Ärsyttävää.

No joo mullakin on tuolla monta tarinaa, mutta kaikki onki eri tarinoita, ei samaa sarjaa.

• Kuunkulkija-
        Yavanna kirjoitti:

Mutta ei sulla siellä kahta enempää ollukkaan. Saat anteeksi. Kun olet tuohon tarinasi toiseen osaan saanut kiitettävästi palautettakin ja ilmeisesti olet sitä tuohon ketjuun jatkanutkin.
        Ja mitä oon sun tekstejäs lukenu, ni ihan hyvä tarina sulla. Jatka vaan samaan tahtiin Kuunkulkija. :)

Minä vain ajattelin murahtaa tälle kirjailijan alulle, jottei hän innostu tekee samaa ku GOYATHLAY, joka teki tollasii mini pätkii, mutta ei jostain syystä vaivautunut laittamaan niitä yhden ketjun alle, kun niitä ketjuja laskeskelin olevan tuolla ainakin neljä ja sen jälkeenkin siltä taisi tulla ainakin pari lisää. Ärsyttävää.

No joo mullakin on tuolla monta tarinaa, mutta kaikki onki eri tarinoita, ei samaa sarjaa.

yli 40 vuotta. Enkä vieläkään oppinut. Mutta kyllä minä vielä joskus...
        Kiitoksia anteeksiannosta, olen suojeluksessanne.

Varovainen ehdotus, kokeile joskus kirjoittaa mahdollisimman lyhyesti sisällyttäen paljon samaan virkkeeseen maalaamalla lukijalle kuvan ympäristöstä, ajatuksista, tapahtumista, ihmisten ulkonäöstä, tunteista.
        Jos vielä jaat kappaleisiin niin on helpompi lukea ja ymmärtää. Vältä tarinalle tarpeettomien yksityiskohtien kertomista. Lopputuloksena saat tarinan pysymään kasassa ja lukija muistaa aikaisemmin tapahtuneet asiat koska pystyy elämään mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe