Mikä liike hoitaa Pasilan asemaa ?? Olen kuullut että siellä on erittäin rauhallista ja turvallista. Pitääkö paikkansa, voiko tosiaan aseman läpi kulkea yölläkin pelkäämättä että joku ryöstää tai pahoinpitelee ??
Pasilan asema hoi
7
3085
Vastaukset
- khgf
sinun työnantajasi reviiriä, kun noin kehuskelet.
- hohhoijaa.
ketään kiinnostaa????
- kannuhemmo
securitaksen se on...kukaan muu ei ota noin paskaa kohdetta..kenopolvi siellä kyllä pyörii nykyään enemmänki
- just joo
kannuhemmo kirjoitti:
securitaksen se on...kukaan muu ei ota noin paskaa kohdetta..kenopolvi siellä kyllä pyörii nykyään enemmänki
Eikö siitä kenopolvesta pääse eroon olenkaan? Ainoa hyöty siitä jätkästä on se että sillä voi pelata Kimmopalloa :D jos nyt samasta kenopolvesta puhutaan..
En vaan oikeen ymmärrä et miten se pelle ei ole istumassa?? - Vaksi
just joo kirjoitti:
Eikö siitä kenopolvesta pääse eroon olenkaan? Ainoa hyöty siitä jätkästä on se että sillä voi pelata Kimmopalloa :D jos nyt samasta kenopolvesta puhutaan..
En vaan oikeen ymmärrä et miten se pelle ei ole istumassa??Kimmo Kenopolvi vaikuttaa nykyään Tampereella!? Työllistänyt siellä vartijoita monella tavalla! =)
Joten onneksi olkoon kaikki Tampereen vartijat!
Harmi vaan että me ei saada pelata "Kimmo-palloa" enää! =( - MINÄ NÄIN!!!! =)
Vaksi kirjoitti:
Kimmo Kenopolvi vaikuttaa nykyään Tampereella!? Työllistänyt siellä vartijoita monella tavalla! =)
Joten onneksi olkoon kaikki Tampereen vartijat!
Harmi vaan että me ei saada pelata "Kimmo-palloa" enää! =(Kyllä se kimmo tossa viime vkolla näky keskustassa pyörivän. Harmitti oikeen ku ei tullu moikkaamaan mun tontille. =)
Mukava mies... Kertakaikkiaan. - Anonyymi
kannuhemmo kirjoitti:
Pasilan asemalla on runsaasti maahanmuuttajia kela maksaa kun loisivat päivät pitkät. Ja nyt huomaa suuren venäläisten saapumisen. Kumpikin kansaryhmä haisee pirun pahalle neekeriltä näkyy pinkin värinen kieli kun huuliaan lipovat kun suunnittelevat mummon ryöstöä. Ihme kansakunta kun loisiminen on päätyö. Voi vitttttttuuuuuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441