törmäsin nettikauppaan www.apteekkishop.fi ja olisin tiedustellut onko kenelläkään täällä kokemuksia kaupasta, onko luotettava?
Tuotevalikoima näyttää olevan hyvä mm. ihonhoitotuotteissa siellä.
Laura
nettikauppa kokemuksia?
5
4634
Vastaukset
- TPI10
AINA ON TULLUT SITÄ MITÄ OLEN TILANNUT. TARJOUKSIA USEIN.
- 889
Huonoja kokemuksia, en suosittele.
Vaihtoivat tietoisesti eri tuotteeseen kysymättä minulta haluanko tämän toisen (halvemman)tuotteen tilaamani (kalliimman)tilalle, silti laskussa alkuperäinen kalliimpi hinta. Huonoa palvelua!! Palautus sujui onneksi ongelmitta. - Johkunen89
889 kirjoitti:
Huonoja kokemuksia, en suosittele.
Vaihtoivat tietoisesti eri tuotteeseen kysymättä minulta haluanko tämän toisen (halvemman)tuotteen tilaamani (kalliimman)tilalle, silti laskussa alkuperäinen kalliimpi hinta. Huonoa palvelua!! Palautus sujui onneksi ongelmitta.Kiinnostaisi tietää mistä tiedät, että he tekivät vaihdon tarkoituksella eivätkä epähuomiossa? Itsellä vain hyviä kokemuksia kyseisestä kaupasta sekä asiakaspalvelusta.
- HannaUut
Suosittelen tätä kauppaa! Tuotteet tulevat yhdessä päivässä ja mukana saa yleensä jonkun kokeilupakkauksen tai lahjan. Olen ollut erittäin tyytyväinen!
- Kangasala
Kolme kertaa olen tilannut, myös reseptilääkkeitä, pelkkää positiivista sanottavaa, suosittelen ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323908
- 453290
- 342854
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980