dani california videon henkilöt

juusus

Eli mitä hahmoja/bändejä RHCP:n pojat ko. videolla näyttelee. Itse olen bongannut seuraavia:
Anthony:
Elvis
Prince
Iggy Pop

Flea:
Bootsy Collins
David Bowie

John:
Buddy Holly
Lemmy Kilmister
Robert Smith

Bändit:
Clash, Sex Pistols, Twited Sister, Wasp, Nirvana

23

5389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

... :) Hot men at 45... in your dreams.

• apacherosepeacock

hot men at 45??

Dani californiassa lauletaan kylläkin Looking down the barrel of a hot metal 45...

• tontza

Alkupuolella oli muuten kans Beatles sgt. Peppers lonely hearts club bandin aikoihin.

• tämä viimeinen

kumarrus AC/DC

• ...

emmää jaksa nyt tota videoo kattoo, mut aineki misfitsinä olivat.

• Dani

Bändejä vielä lisää ainakin Jimi Hendrix Experience ja itse RHCP lopussa.

• Dani

Korjaan: ton Jimi Hendrix Experiencen tilalle Funkadelic.

• Zoso

Olikohan siinä videon alkupuolella se tummiin pukeutunut kitaristi Jimmy Page? (led zeppelin)

• öpää

en nähnyy siel mitää iggyn näköstä o_O

• mömmö

Se silinteripää vaikutti aika Iggymäiseltä, ainakin ilmeet ja lavaliikkeet

• öpää
        mömmö kirjoitti:

Se silinteripää vaikutti aika Iggymäiseltä, ainakin ilmeet ja lavaliikkeet

ihmettelen vaan kun se ei oo ollenkaan Iggyn tyylinen. eikä se mun mielestä ees elehtiny mitenkään Iggymäisesti :D

• ...

ei se iggy ollut, antwan näyttää luonnostaan pärstästään iggyltä.

iggy olisi riehunut enemmän.

• öpää
        ... kirjoitti:

ei se iggy ollut, antwan näyttää luonnostaan pärstästään iggyltä.

iggy olisi riehunut enemmän.

no sitähän minäkin :D

• gjtlusas

En noita ihan kaikkia nimiä tunne, niin haluaisin tietää mikä bändi se punk-bändi on? (mustat vaatteet, raidallinen solmio ja armoton hyppely :P ) Videon loppupäässä siis..

• mömmö

Clash/Sex Pistols

• offacourse

anttoni se tais iha olla oma ittensä... Vaikutti ainaki aivan heille. chadin vaatteet yms.

• tejqk
        offacourse kirjoitti:

anttoni se tais iha olla oma ittensä... Vaikutti ainaki aivan heille. chadin vaatteet yms.

Ai jaa :D
        Mutta joo kyllä se Sex Pistols erottu ainakin tosta.. siinähän oli englannin lippukin taustalla.

• justme

missä kohdin se clash on?

• kesseli87

Tässä arvailuja järjestyksessä:

Elvis, Beatles (Buddy Holly?), Jimi Hendrix Experience (Hendrix ilman kitaraa?), jonka laulaja näyttää Hendrixin lisäksi vähän Princeltä ja basisti Zeppelinin John Paul Jonesilta, Parliament-Funkadelic, Iggy Pop (?) jonka basisti näyttää Bowielta, Sex Pistols, The Misfits (jonka laulaja muistuttaa Rammsteinia), joku glamrock-bändi, Nirvana Unplugged, Green Day / Avril Lavigne (?).

• siiiis...

Avril Lavigne!! ,,,MISSÄ!!!???????

• ...

En käsitä, miksi joku rhcp haluaisi matkia avril lavingea/green daytä. Eihän nuo ole edes verrattavissa mihinkään muihin esitettyihin bändeihin, saatika sitten että ylipäätänsäkkään pepperssit tuntisi mitään intoa matkia noita teini-idolipoppoita.

• rhcp

Siis ne on lopussa ihan omia itteään ku siel on taustalla niiden se "tunnusmerkkikin"!!!! Ainakin niiden tyylistä huomaa et ne on ihan itsensä siin lopussa

• Everglot

Anthony oli myös Kurt Cobain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3634
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3554
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2034
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1439
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      389
      1252
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1179
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe