TF JATKAA ainakin vuoden

assss

koska minulle tuli tänään ns. Säästöpottitarjous,
puhelinsoittona. Lupasivat lähettää kirjeenä tarjouksen. Siinä yrittävät sitouttaa minut vuodeksi asiakkaaksi. Minulla on jo puhepaketti (500 minuuttia). Saisin ekan ja viimeisen kk:n maksun 1/2 hintaan eli vuodessa siis yhden kk:n perusmaksun pois. Tästä voisi päätellä että ei sitä ainakaan seuraavan vuoden aikana Telia-Sonera aio lopettaa.
En voi ehkä käyttää etua, koska minulla voi olla tarve muuttaa puhepakettini loma-ajaksi - mahdollista minimi aika on 2 kk - suuremmaksi 1000 minuutin puhepaketiksi. Pitäisi siis käyttää samankokoista puhepakettia koko vuoden. On näköjään tietosysteemin heikkous kyseessä, koska ei kykene tuollaiseen muutokseen taipumaan.

4

1871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena

Ei tele finland jatka vuotta, sitä ollaan itse asiassa ajamassa alas koko ajan, asiakkaat tullaan siirtämään Soneralle, ne joilla on Tele finlandin kanssa vuoden mittainen sopimus siirtyy myös soneralle mutta ehdot joita siinä sopimuksessa on säilyy sen vuoden ajan, sen jälkeen sonera tekee sun liittymälläsi mitä haluaa.

• assss

vaihdan liittymää sen vuoden jälkeen johonkin Kolumbukseen tms. jossa on halpa puhepaketti.
        Olin tosiaan Sonerassa n. 2 v sitten, enkä sen taksoilla halua sinne takaisin.
        Voisihan sitä tietysti itsekin pällistellä TF:n liittymäsopimusta mitä siinä lukee.

• Tällaista kuullut?

Taitaapi Pena puhua omiaan.Nämä ovat juuri niitä tyypillisiä huhuja joita aina on liikkeellä.

• got wise
        Tällaista kuullut? kirjoitti:

Taitaapi Pena puhua omiaan.Nämä ovat juuri niitä tyypillisiä huhuja joita aina on liikkeellä.

heh, kerrankin huhut pitivät paikkansa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe