Kuun kolminainen Jumalatar.

AROSUSI-09

Pääsiäisen rymyämisen jälkeen kehkeytyi muun ohella myös suunnitelma,että elän niin kauan,että saan laskettua omat tassuni kuun kamaralle.Ihan fyysisellä tasolla."Ei siksi,että se olisi helppoa,vaan siksi,että se on vaikeaa."(J.F.K)*Mutustelee chilipähkinöitä*

10

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoitaNainen

vaikka noidathan elää ikuisesti ellei polteta roviolla. Nam! *liittyy seuraan toiveissa saada vähän chilipähkinöitä*

• AROSUSI-09

Tottahan toki.Toin näitä pähkinöitä säkillisen.Ottaa siitä vaan:)/Näissä onkin sen verran tujua,että näidenkin voimalla melkein sinne kuuhun lentää.*Käpertyy viereen kerälle*

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Tottahan toki.Toin näitä pähkinöitä säkillisen.Ottaa siitä vaan:)/Näissä onkin sen verran tujua,että näidenkin voimalla melkein sinne kuuhun lentää.*Käpertyy viereen kerälle*

Tsiiiiiizus, että on tujua. *kaivaa noitamaisestalaukustaanoitajuomaa* *Hörppps*
        *Käpertyy kainaloon veretseisauttavan vedepaisumuksen vallassa*

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Tsiiiiiizus, että on tujua. *kaivaa noitamaisestalaukustaanoitajuomaa* *Hörppps*
        *Käpertyy kainaloon veretseisauttavan vedepaisumuksen vallassa*

seilaa verisellä merellä.Voi jumalautahautalauta nyt lähtee.Pistä sitä kippoa tänne,niin hörppään.*Näykkii korvasta*

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

seilaa verisellä merellä.Voi jumalautahautalauta nyt lähtee.Pistä sitä kippoa tänne,niin hörppään.*Näykkii korvasta*

Irti hampaat mun korvasta tai lävähtää! Sattuu! :o/
        *Hyökkää pää eeltä likaseen lumihankeen*

Korvat ja suu tulessa..on sitä tulista meininkiä meillä, eikä olla harrastettu vielä ees seksiä :/

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Irti hampaat mun korvasta tai lävähtää! Sattuu! :o/
        *Hyökkää pää eeltä likaseen lumihankeen*

Korvat ja suu tulessa..on sitä tulista meininkiä meillä, eikä olla harrastettu vielä ees seksiä :/

Äläs nyt pyristele,ei se pistä kuin ihan pikkuisen...*Kuuntelee,kun hankki sihisee ja haihtuu höyrynä ympäriltä*

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Äläs nyt pyristele,ei se pistä kuin ihan pikkuisen...*Kuuntelee,kun hankki sihisee ja haihtuu höyrynä ympäriltä*

ja hellemekko! Noita on taas leppoisa rauhallinen mussukka. *hyrisee tyytyväisenä hrrh hrrh*

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

ja hellemekko! Noita on taas leppoisa rauhallinen mussukka. *hyrisee tyytyväisenä hrrh hrrh*

Toi pilvi tuolla taivaalla on ihan lohikäärmeen näköinen...

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Toi pilvi tuolla taivaalla on ihan lohikäärmeen näköinen...

Annappas mulle savut! *Köh* Mun mielestä se näyttää ihan enkeliltä, jolla on pitkä laahus mekossa.

• krikatti-tikka

ei noidat elä ikusesti! eihän? eihän? ei elä, sillä jos elää, yritän perua sen loitsun! >=O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe