Onko jollain takaspoileria uudessa Zaffessa ? Meinaan olen alkanut miettimään spoilerin hankintaa kun takapää meinaa kuraantua helposti niin ettei luukkua saa kiinni ilman sotkeentumista. Edellisessä autossani (ei zafira) oli se pieni ilmanohjain takaluukun yläreunassa ja mielestäni siinä ei likaantunut niin pahasti. Auttaisikohan Zaffen ilmanohjain samalla tavalla käytännössä ? Auto on muuten ollut mahtava peli. Takana n.3000km ja joka kerta sillä on niin mukava lähtä liikkeelle. Ei ole ollut ainuttakaan murhetta auton kanssa vaikka tällä palstalla tuntuu joillakin aina jotakin olevan. Itse olen tyytyväinen että vaihdoin ranskalaisen Opeliin.
TAKASPOILERI
7
2876
Vastaukset
- Radiomann
Tuntuu tosiaan kuraantuvan tosi helposti koko perä. Varsinkin takaluukun aukaisukolo on aina niin likainen että avaamista alkaa jo välttelemään. Ilmanohjaimista ei ole kokemuksia, mitenkähän roiskeläpät aittaisivat pyöristä tulevaan kurasumuun, eräässä toisessa autossa ne melkein pahensivat tilannetta?
- Zarira 1,8 2006
Itse otin roiskeläpät autoon ja kyllä ne vaan jonninverran suojaa, myös irtohiekan/kivien lentäessä kuran mukana.
- vai ilmanohjain?
Eikö tuo "takaspoileri" ole kallis eikä kai auta likaantumiseen. Sen sijaan ilmanohjain auttanee? Eikö sen tarkoitus ole ohjata ilma ohjaimen ja takaluukun välistä takaluukkua pitkin alaspäin ja kompensoida ylöspäin tulevaa pyörrettä. Se takaspoileri eli koriste-sellainen kai vaan on koriste ja kallis.
Kuraläpät voivat marginaalisesti auttaa. Tai joka tapauksessa kannattaa ottaa eteen ja taakse, kun ne saa helposti neuvoteltua viimemetreillä kaupanpäälisiksi. Hinta kuin on vain jotain 15 euroa /pari eli jälleenmyyjälle muutaman euron hintaiset. - maksaa
Onko joku tietoinen, mitä takaluukun yläreunaan kiinnitettävä ilmanohjain muuten maksaa Opelilla Zafiraan. Joku Opel-myyjä sanoi, että ovat jo ihan siedettävän näköisiäkin nykyään? Vai kannattaako hankkia joku "standardi" farmariauton takaluukun ohjain tarvikekaupasta.
- no....
Jos ostaa uuden Zafiran ja sitten kyselee ilmanohjaimen hintoja, niin mielestäni on jo hommat laskettu liian tiukille. Ohjaimen hinta kuitenkin verrattuna auton hitaan on promilleja....
Tää on vain mun mielipide.
Nimim. Uusi H-Astra ja ilmanohjain.
- sotke
Takaluukkuhan kiskaistaan kiinni sisäpuolella reunassa olevasta kahvasta, ei se sotke. Aukaisu kyllä vaatii koskemista luukun ulkopuolelle ainakin parilla sormella...
- mie vaan
käväse ja kysy mitä maksaa ja saako . käy kattoo,www.inx.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124