Moldovaan..

Cockroach

Mikä on helpoin ja halvin tapa päästä Moldovaan? Mieluiten lentäen.

12

5989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

Helpoin tapa on lentää Helsingistä Kiovaan ja sieltä Chisinauhun, mutta halvin..

Menin kolmisen vuotta sitten lentäen Tallinnasta Moskovaan ja sieltä Chisinauhun, mutta silloin oli tutun järjestämä kuljetus lentokentältä toiselle Moskovassa.

Ainakin muutama vuosi sitten oli mahdollisuus matkustaa bussilla Tallinasta Kiovaan. Sieltä sitten joko lentäen tai junalla.

• tje bjest
    • Moldovaan mennessä pitää reittivalinnoissa muistaa että maarajoilta saa viisumin vain kolmelta suurimmalta Romanian-vastaiselta rajalta, ei Ukrainasta tai Transnistrian kautta tullessa. Chisinaun lentokentältä saa myös viisumin. Jos minulla olisi asiaa Chisinauhun muuten kuin omalla autolla ja suhteellisen pienellä budjetilla selvitä, tekisin seuraavasti: Lento Tallinna - Kiova (Helsinki-Kiova varmaan kalliimpi), viisumi Kiovasta (välipysähdys yli yön, sillä periaatteessa antavat kai ulos vasta seuraavana päivänä) ja sitten vain junalla Kiova-Chisinau. Pitää muistaa että viisumin omistajalle Moldovaan pääsy ei maksa, mutta välissä Transnistrian kapinatasavallan viranomaiset joitain suojelumaksuja repivät. Eivät suuria mutta kuitenkin.

• Tania

Olen itse Moldovasta kotoisin.Moldova on hieno maa,jos on raha ja aika niin kannata menna sinne..(halpa ruoka,vaatteet.jne.)olen menossa nyt kesällä lomailemaan.!! Suomessa(Kotkassa)olen kohta 3 vuotta!!!Terveisin kaikille!!!!

• ;)..

miten itse aijot mennä? mikä on sulle helpointa?

• tania
        ;).. kirjoitti:

miten itse aijot mennä? mikä on sulle helpointa?

Pietarin kauta!ensin meen Pietariin sitt sieltä junalla,junalipu maksaa noin 1800 rupla(1€-34 rupla)!!!

• ;)..
        tania kirjoitti:

Pietarin kauta!ensin meen Pietariin sitt sieltä junalla,junalipu maksaa noin 1800 rupla(1€-34 rupla)!!!

...

• kukkaade.
        ;).. kirjoitti:

...

Moi Tania.

Pystyisitkö antamaan vaikka sähköpostiosoitettasi, olisi kiva jutella, miehenikin on Moldovasta. =)

• ------

olen itse menossa sinne, mutta Odessan kautta, tule halvemmaks kun jos menee suoraan Kishenevin!

• Pietari-Moskova-Chisinau
        ------ kirjoitti:

olen itse menossa sinne, mutta Odessan kautta, tule halvemmaks kun jos menee suoraan Kishenevin!

Paras ja halvin lento löytyy noista halpojen lentojen hakukoneelta, täytyy laittaa lähtökentän (kolme kirjainta) koodiksi Pietari ja määräpään koodiksi Chisinau (Kishenev). Itse etsin ja löysin useita vaihtoehtoja, yleensä välilasku Moskovassa.

• tania
        kukkaade. kirjoitti:

Moi Tania.

Pystyisitkö antamaan vaikka sähköpostiosoitettasi, olisi kiva jutella, miehenikin on Moldovasta. =)

mun sähköpostiosoite on tanysha_149@hotmail.com!!!ois kiva tutustua!!!

• jussa2111
        ------ kirjoitti:

moi

Olemme mieheni kanssa menossa juuri Odessan kautta Chisinauhun. Olen kuullut että rajalla on vaikeuksia kun se Transnistria-niminen valtio vaatii olemattomia viisumeja ja kiskoo turisteilta rahaa. Toisaalta Moldovian suunnalta tulevia syytetään luvattomasta maahantulosta. Pitääkö paikkansa. Uskaltaako bussilla lähteä Odessasta Chisinauhun????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe