http://vans.com/
eli tällaisesta paikasta olisin tilaamassa Vans kenkiä. Onko jollain kokemuksia paikasta? En mä kyl tosta mitään pahaa ajattele, koska onhan noi vanssin sivut?
Uskallanko tilata?
5
3371
Vastaukset
- ew_<33
Kannattaa kyllä mieluummin mennä ihan paikan päälle, jos netistä tilaa niin eihän sitä tiedä että mikä koko on juuri tuohon merkkiin sopiva.
Myös sen takia, että jos kenkä painaa/hiertää yms. niin sitten tuli turhaan tilattua.
Eli kannattaa ihan mennä kaupasta ne ostamaan, netti ei ole mitenkään luotettava paikka.. :)- teinikatto
Kävin kokeilemassa vastaavia kenkiä, ja sopiva koko löytyi. Väerit olivat joka kaupassa samat, ja ne eivät minua miellytäneet. Kysyin sivuston turvallisuudesta, en neuvoista tilaamiseen.
- farkkutyttö
Aika olennainen ongelma on se, etteivät ne toimita Suomeen. Muutenkin USAsta tilaaminen tulee helposti kalliiksi, koska tulli ja arvonlisävero nostavat laskua yli 30% laskun loppuhinnasta (eli amiksille tiedoksi: 100€ (sis. tuotteen hinnan ja postikulut) maksaa tullin ja alv:n jälkeen n. 135€)
Vinkkinä: ensimmäinen juttu, mikä kannattaa nettikaupassa tarkistaa, on ne maat, joihin ne toimittavat...- ew_<33
Pelkät toimituskulut maksavat jo ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
ew_<33 kirjoitti:
Pelkät toimituskulut maksavat jo ihan tarpeeksi.
10€ mutta 50€ ostoksii ilmane :) oon taas kyllä nii ajoissa kertomassa ku olin 1v 2006 mut 10€ ei saa mitää muutaku jonku muutama muumitikkari 10e sinne 10e tänne xddd
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364