Galen

är ja icke... ; )

Näin viime yönä unta siitä että olin kuu. Silmäni olivat samaa kuin pintani, jokaisella tomuhiukkasella katselin linnunrataa ympärilläni koko pyöreällä olemuksellani. Panoraamaa kerrakseen. Tähtisumuja näin, leikkisiä pyrstötähtiä ja kolhiintuneita sputnikeita. Muutama hassu ufonretale kisaili maanpuoleisella taivaalla. Pikku Triathlonin suunnassa nousi valtava harsomainen "pilvi", liilan ja keltaisen värinen, keskellä kohisevaa mustuutta. Kuin jonkin avaruusmustekalan tuotos.. Pimeässä tyhjässä mustuudessa itsevalaiseva värisumu.. Heh.(Juoppohullun päiväkirjastako..)
Luulin tuntevani planeetanihollani henkäyksen aurinkotuulta ja se tuntui jokseenkin mukavalta. Huvikseni nostatin maalaisten vettä ja laskin merenpintaa yhtäkkiä saman tien. Näytin juoksevalle tietä ja vetäydyin Tanskan vuoristojonon taakse kun mies etsi toista suutuspäissään. Sekotin koirat, ihmiset ja nostatin vettä lisää. Näin hyvyyttä ja pahuutta, ohjailin kaikkea. Jotkut palvoivat minua pienessä maassa lähellä pohjoisnapaa. Eläimet juoksivat minne sattuu ja japanilaisetkin parittelivat aivan väärään aikaan. Se oli eri metka uni.

17

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saharan valtameren

Tanska tai Norja, samantekevää kuu-akalle.. X )

• AROSUSI-09

Moisista shamanistisista näyistä olen toistaiseksi vain haaveillut.Toivon isona kasvavani yhtä isoksi kuin kuu.Iuh!

• ja näyttää valtavalta.

Kuun kokoinen ihminen.. *näkee edessään orastavan paino-ongelman*

Tämänhän ihmislapsen voisi pumpata täyteen heliumia, tulpata,sähköistää, asettaa giganttinen eli valtava säästöhehkulamppu suuhun, naru jalkaan ja sitte- eiku taivaalle! Saataisiin maahan sellainen stratosfäärikuu. Vähän kuin kohdevalo - voisi liikutella esimerkiksi sissisotaa valaisemaan itäiselle maalle.. Se olisi jotain!
        Unet ovat ihmisen parasta aikaa.. ; )

• AROSUSI-09
        ja näyttää valtavalta. kirjoitti:

Kuun kokoinen ihminen.. *näkee edessään orastavan paino-ongelman*

Tämänhän ihmislapsen voisi pumpata täyteen heliumia, tulpata,sähköistää, asettaa giganttinen eli valtava säästöhehkulamppu suuhun, naru jalkaan ja sitte- eiku taivaalle! Saataisiin maahan sellainen stratosfäärikuu. Vähän kuin kohdevalo - voisi liikutella esimerkiksi sissisotaa valaisemaan itäiselle maalle.. Se olisi jotain!
        Unet ovat ihmisen parasta aikaa.. ; )

voisi myös kuvitella saavuttavansa nirvanan.Orastava orava./Ihmisääni kuullostaa hassulta,kun ihminen on täynnä heliunia ja mitäs muuta...välillä en tiedä,olenko hereillä vai valveilla ja se on hauskaa.Lentounia/todellisuutta saisi olla enemmän.Noidalle terveiset Jakomäen kirjastolta:)

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

voisi myös kuvitella saavuttavansa nirvanan.Orastava orava./Ihmisääni kuullostaa hassulta,kun ihminen on täynnä heliunia ja mitäs muuta...välillä en tiedä,olenko hereillä vai valveilla ja se on hauskaa.Lentounia/todellisuutta saisi olla enemmän.Noidalle terveiset Jakomäen kirjastolta:)

voi myös antaa elämän pelottavuuden tunne-eroottisen latauksen. Hereillä vai valveillä? Jos housut kastuu, kuinka olen?

Nirvana lienee yleisin tunnetila kevään hormoonitasosta!

• NoitaNainen
        NoitaNainen kirjoitti:

voi myös antaa elämän pelottavuuden tunne-eroottisen latauksen. Hereillä vai valveillä? Jos housut kastuu, kuinka olen?

Nirvana lienee yleisin tunnetila kevään hormoonitasosta!

Sulle myös Susi siellä aromaalla bluesinmakuiset nirvanaanvievät tunnelataukset täästä pikkukyläpahasesta!

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Sulle myös Susi siellä aromaalla bluesinmakuiset nirvanaanvievät tunnelataukset täästä pikkukyläpahasesta!

Pitäskö vetää toinen varvi?Hmm...Noh,kevät nyt on just tämmöstä aikaa.Vieläkö se sitä bluesia soittaa ja tukkaa repii?;) T:Aromaan mansikka.

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Pitäskö vetää toinen varvi?Hmm...Noh,kevät nyt on just tämmöstä aikaa.Vieläkö se sitä bluesia soittaa ja tukkaa repii?;) T:Aromaan mansikka.

se vetää sitä bluesia...mut hiukset pysyy päässä, mä luulen et on omaa tahtoa sen verran ;)

Aromaan mansikat on aikas makeita :)

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

se vetää sitä bluesia...mut hiukset pysyy päässä, mä luulen et on omaa tahtoa sen verran ;)

Aromaan mansikat on aikas makeita :)

Kun niin tekee mieli niitä isoja kesäisiä,tuoreita mansikoita.*Lääh*

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Kun niin tekee mieli niitä isoja kesäisiä,tuoreita mansikoita.*Lääh*

pelottaa! Voisitko ystävällisesti ensin hyristä.. hyrr hyrr hyrrrh..näin! Ja sitten vasta Grrrrrrrrrhhh!

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

pelottaa! Voisitko ystävällisesti ensin hyristä.. hyrr hyrr hyrrrh..näin! Ja sitten vasta Grrrrrrrrrhhh!

Menikö paremmin?*Pyörittelee peukaloitaan silmät suurina*(Kysy,miksi minulla on niin suuret silmät?)

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Menikö paremmin?*Pyörittelee peukaloitaan silmät suurina*(Kysy,miksi minulla on niin suuret silmät?)

suuri suu?

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

suuri suu?

Ei siksi,että voisin syödä paremmin mansikoita,vaan siksi,että se on zätti-evoluutioni tulos:D

• AROSUSI-09
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Ei siksi,että voisin syödä paremmin mansikoita,vaan siksi,että se on zätti-evoluutioni tulos:D

Kirjastoaika tuli käytettyä tehokkaasti:D/Palatkaamme mansikka-astioille:)

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Kirjastoaika tuli käytettyä tehokkaasti:D/Palatkaamme mansikka-astioille:)

oven apposen auki ja laitan kynttilät palamaan merkiksi sinun tulla ;)

• hssgs

Tanskassa ei ole vuoria.

• seuraava viesti

Toivoo saharanmeri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe