SINÄ
olet kuin kevät
olet minulle kuin
aurinko joka
sulattaa jään
olet niin kaunis kuin
kevään ensi kukka
SINÄ
olet minulle kuin kesä
olet niin lämmin kuin kesäinen
aurinko joka saa
niitytkin kukkimaan
SINÄ
olet minulle kuin syksy
olet niin loistelias
kuin ruska kauneimmillaan
joka pysäyttää ihastelemaan
SINÄ
olet minulle kuin talvi
et niin kylmä ja viimainen
mutta sydämesi
niin puhdas kuin valkoinen
hanki
SINÄ
olet minulle neljä
kaunista vuodenaikaa
parhaimmillaan
olet ikuinen loiste
sydämessäni
Neljä kauneinta
8
461
Vastaukset
- olen...
Kuin kevään leijuva pöly. Tunkeudun silmiin ja sieraimiin, kutisen ja kirvellän.
Kuin kesän helteinen tuska. Ahdistan ja tukahdutan kostean kuumalla ilmallani.
Kuin syksyn viimainen päivä. Piiskaan räntää, paiskon tuulta ja lannistan pimeydellä.
Kuin talven jäinen henkäys. Vähitellen vähennän veren virtauksen ja hävitän tunnon.
Sellainen minä olen. Haluttava. Tunteiden tulkkina olisin.
Haaveista, unelmista kertoisin.
Keväästä, kesästä.
Pääsisi pois.
Syksyyn, talveen.
Jos kertoa en vois.
Kuinka paljon rakasta.
Jokaisena aikana.- Lady
paljon yhdelle ihmiselle.. jos tuota kaikkea vielä on :)
Kauniisti kuvailtu..pidin. - suklaa
Kaunis kuin kevään ensi kukka
lämmin kuin kesäinen aurinko
loistelias kuin syksyinen ruska
puhdas kuin valkoinen lumi
kuin ikuinen loiste sydämessä
Wauuuu! näin tulkitsin runosi, joka oli aivan ihana, kiitos!- Jäinen (M)
kaunis kiitos sanoista :-)
ja kiitos ytimekkäästä muotoilusta:) - pantteri
Jäinen (M) kirjoitti:
ja kiitos ytimekkäästä muotoilusta:)(M) nyt rupea uudestaan jäätymään juuri kun vähän sulit?
Purokin sanoo jo pulipuli :)
Kaunis oli tuo runosikin joka suli
Ja sitten
Mitä sitten
Annat sen loisteen sulattaa
Loputkin jäästä ettei siitä tule ikiroutaista
Hyi kylmä, sydän lämmin - suklaa
Jäinen (M) kirjoitti:
ja kiitos ytimekkäästä muotoilusta:)huom. sinä innoittaja :)) Kiitos kiittämästä!
- Anonyymi
suomen keskusta puolueen suosion putoaminen ja sdp puolueen jatkuva alamäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007