Panaman nähtävyydet

On ne jääneet lähes katsomatta, mutta on siellä komea kirkko ja Kolumbuksen aikainen vanha kaupunki. Panaman kanava, Colonin kaupunki ja upea maaseutu. Paljon nopeata elämää, joka voi olla vierasta suomalaiselle. Ihmiset ovat kuitenkin ystävällisiä jos ei tietentahtoen tuppaudu pimeille kujille ja yleensäkin esiinny kovin hyvinvoivan näköisenä. Ensimmäisellä reissulla aidalla istuen bussia odotellessa yksi kysyi, että onko mitään puolustusvälineitä? Näytin hedelmänkuorimaveistä, jonka tilalle neuvoi hankkimaan paremman. Ei sitä tarvinnut kuitenkaan käyttää! Löytyy hienojakin kauppoja ja baareja. Ja polku Kolumbiaan.

3

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini-

Varasin juuri matkan Panamaan. Ei kuullosta oikein kivalta..

• Ei se niin huono paikka ole. Riippuu vielä mitä haet lomalta/ tutkimusmatkalta. On siellä muutama tosi hieno rantaloman viettopaikkakin. Ja Panamasta ylöspäin on sekä Atlantin että Tyynenmeren puolella myös ns. oman kylän rauhallisia rantapaikkoja. Kyllä exotiikkaa riittää kanssa! Mutta eteläpuolella Bayano-järven tuntumassa saattaa olla liian alkukantaista. Pitäähän sitä jännitystä olla!

• xxx

itse olen suunnittelemassa ensi talveksi CostaRica/Panama yhdistelmää. Olen netistä yrittänyt etisiä hostelleja Panaman puolelta, mutta aika vähän näyttäisi olevan tarjolla. Osaatko kertoa minkä hintaista majoitusta Panamassa on tarjolla, ja muutenkin mikä on hintataso. Costa Ricassa olin parisen vuotta sitten ja ihastuin täysin. Matkaltani kaipaan rantaelämää, snorklausta, jonkin verran myös yöelämää saisi olla tarjolla. Ja rentoa meininkiä muuten. Kaikki vinkit, mitä sinulla on tarjolla noista maista ovat enemmän kuin tervetulleita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe