Olen tuossa nyt seurustellut tyttöystäväni kanssa jonkinaikaa ja ollaan tähän rintojen hieromiseen asti päästy. Nyt vaan mietityttää että tuntuuko tämä rontojen hyväily/hierominen naisen osalta miltä. Ja jos se oikein hyvälle naisesta tuntuu niin hyviä vinkkejä otetaan vastaan (;
Rintojen hieromisesta
7
5549
Vastaukset
- toisinpäin
riippuu naisesta kuinka herkät tissit on, yleensähän se hyvältä tuntuu. nännejä voi imeä, näykkiä ja nipistelläkin. ja tissejä voi puristella ja venytellä. tyttö varmaan sanoo, mikäli teet liian lujaa. osa tykkää hellästä, osa rajummasta. toimii myös miehillä, olen huomannut, eli miesten nännit ovat myös erogeenisia alueita. riippuu kylläkin miehestä, mutta olen tavannut sellaisia jotka saavat isoja kicksejä jos heidän nännejään nipistellään.. hiplaa omiasi, niin voit saada ehkä käsitystä ;)
- Ei kiitos
Itse en voi sietää sitä, että joku hiplaa rintojani. Se tuntuu epämukavalta, ja rintani ovat herkät. JOs vaikka kannan sylissä jotai ja se osuu rintoihin, se sattuu tai vihlasee ilkeästi.
Siksi olen tässä miettinyt, että olenkohan ainut nainen joka ei tykkää tästä? - GirlyGirl
Minä tykkään rintojen puristelusta ja hellästä nuolemisesta. Mutta näykkiminen menee kyllä yli hilseen... Se saa aikaan joitain muita kuin seksuaalisia tuntemuksia minussa ja halut menee. Kerran jopa olin miehen kanssa joka PURI tissejäni.. Yäk... Eli siis, jokainen on omanlaisensa. Mitään yleispätevää ohjeistusta ei ole.
- ...
minulla rintojen puristeleminen ei tunnu ns. missään..
- sulla,,,,
... kirjoitti:
sellaisia ?? siis rintoja ??
... kirjoitti:
Haluaisitko sellaista puristelemista sitten lisää tai et ollenkaan?
- ---
...ku itse siis tätä lukiessani rupesi nännit kaipaamaan kosketusta ja hyväilyä...ei auttanut muu ku laittaa paita alas, ja paljaat uhkeat rinnat esiin ja leikkimään nänneillä...ja halut vain kasvoivat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144