Olen pelaiilut Interpokerissa, laitoin rahaa mastercardillani, enkä omaa netelleriä. Nyt tilillä olisi kuitenkin tonni ja toinen joka täytyisi kotiuttaa. Verot? Netellerrin- hankinta. Miten ois paras toimia?
Voitot himaan
5
1131
Vastaukset
- Interpoker
Niin juu tärkein kai unohtui , eli Interpokerin sivuilta noi hillot on kertyneet. Eli verotus ja kotiutus, omakohtaisista tiedoista suur kiitokset...
- Verokarhu
Aivan turha murehtia veroista jos olet voittanut vain tuhat euroa. Verottajaa ei voisi vähempää kiinnnostaa noin pieni summa.
Ei muuta kuin rahat pankkitilille. - JacksterX
Suosittelen Neteller -tilin perustamista. Siirrät Interpokerista rahat sinne ja kotiutat haluamasi summan (toki haluat pitää hieman pokerikassa netellerissä seuraavaa bonusta varten?) Interissähän 100$ bonus on kuukausittainen ja todellakin kannattaa käyttää!
Neteller -tili kannattaa perustaa dollaritilinä, sillä silloin vältyt turhilta valuuttamuunnoksilta (suurin osa pelipaikoista operoi dollareissa). Maksat valuuttamuunnoksen vain kerran kun kotiutat netelleristä pankkiisi.
Toimii nopeasti ja turvallisesti. Itse olen tehnyt yhden luottokorttisiirron netelleriin ja sen jälkeen kassa on pyörinyt omillaan ja siirrot ovat olleet sen jälkeen oman pankkitilin suuntaan. :)
Voitot on Interpokerilla verottomia (rekisteröity EU-alueelle). - mites?
JacksterX kirjoitti:
Suosittelen Neteller -tilin perustamista. Siirrät Interpokerista rahat sinne ja kotiutat haluamasi summan (toki haluat pitää hieman pokerikassa netellerissä seuraavaa bonusta varten?) Interissähän 100$ bonus on kuukausittainen ja todellakin kannattaa käyttää!
Neteller -tili kannattaa perustaa dollaritilinä, sillä silloin vältyt turhilta valuuttamuunnoksilta (suurin osa pelipaikoista operoi dollareissa). Maksat valuuttamuunnoksen vain kerran kun kotiutat netelleristä pankkiisi.
Toimii nopeasti ja turvallisesti. Itse olen tehnyt yhden luottokorttisiirron netelleriin ja sen jälkeen kassa on pyörinyt omillaan ja siirrot ovat olleet sen jälkeen oman pankkitilin suuntaan. :)
Voitot on Interpokerilla verottomia (rekisteröity EU-alueelle).Mul on toi tili euroina, ni saaks sitä muuten enää muutettua taaloiks?
- verottaja
Interpoker on rekisteröity eu:n alueelle, joten voitoista ei tarvitse maksaa veroa(pelin järjestäjä on hoitanut ne jo kotimaassaan, kaksois verotustahan ei EU salli).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197556Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796716- 955274
- 524625
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494276- 2304169
- 444125
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283958- 593103
- 482586