Ajattelin siirtyä tänä kesänä raksiuisteluun ja uistelunopeutta pitäisi pudottaa. Pussit ja ämpärit kuulostavat viritelmiltä ja hässäkkälähteiltä. Olen kuullut jarrulevystä, joka tulisi potkurin eteen ja systeemi olisi automaattinen. Kierrosten kasvaessa jarrulevy pomppaisi edestä pois. Onko kenelläkään tietoa näistä jarrulevyistä ja niiden toiminnasta?
Veneeni on Silver Fox ja Yamaha 50 4T.
Jarrulevy perämoottoriin
3
3333
Vastaukset
- hawk
Ne jarrulevyt joita minä olen nähnyt tulevat kyllä potkurin taakse.Helpompikäyttöisiä mutta ohjattavuus kärsii kun vesi virtaa levystä sivuille.Levyssä laukaisulaite josta nykäiset niin se oikenee suoraksi potkurin taakse.Jarrukasseja pidän itse ihan hyvinä.
- Petsku
Kiitos tiedoista, kertoisitko vielä mistä näitä jarrulevyjä voisi hankkia.
- puavo
Petsku kirjoitti:
Kiitos tiedoista, kertoisitko vielä mistä näitä jarrulevyjä voisi hankkia.
Harkitseppa veneen perään asennettavia säädettäviä jarrulevyja. Eli n. 30x20cm levyt veneen perälautaan, ei häiritse potkurivirtaa ja jos ovat erikseen säädettävissä pystyt levyillä "tasapainottamaan" veneen suuntavakavuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236