on täyttä skeidaa, ainoa syy katsoa tuota sarjaa on kaunis Vanessa Ferlito - Aiden Burn.
Vastenmielisin hahmo tuossa sarjassa on ärsyttävä Carmine Giovinazzo - Detective Danny Messer. Yhtä kaikki aivan turha sarja, ei pitäisi edes laittaa C.S.I. nimikkeen alle tuota floppisarjaa :(
C.S.I.
6
787
Vastaukset
- pilkunviilaaja
Minusta Melina Kanakaredes on huono näyttelijä ja hän pilaa osan c.s.i. n.y.:sta. Kana saapuu rikospaikalle isoa lettiä haroen, kynnet maalattuna, naama puolensentin pakkelissa ja rupeaa etsimään dna:ta. Taitaa lopulta löytää itsensä. C.S.I. ja C.S.I. Miami ovat hyviä sarjoja.
...yhtä paljon ne Míamin ja Las Vegasinkin rikospaikkateknikot kuljettaa rikospaikoille omaa DNA:taan kuiduista nyt puhumattakaan kun kukaan ei koskaan käytä paperihaalareita, jotka on kehitetty juuri tuollaiseen työhön...
- forever...,,,...
ainut hyvä asia sarjassa on Carmine Giovinazzo!
Tulee näin kesälomalla kuolattua tv ruutu ihan märäksi...- heh
Hah! Sama juttu mulla! Taidetaan sitten kuolata yhessä.. :))
- Shastah
heh kirjoitti:
Hah! Sama juttu mulla! Taidetaan sitten kuolata yhessä.. :))
Joku muukin pitää Carminesta. ;)
Minusta kaikki ovat omalla tavallaan parhaita sarjassa.
Eddie Cahill, Gary Sinise ja Carmine Giovinazzo. - I Love
Shastah kirjoitti:
Joku muukin pitää Carminesta. ;)
Minusta kaikki ovat omalla tavallaan parhaita sarjassa.
Eddie Cahill, Gary Sinise ja Carmine Giovinazzo.Minä katson CSI New Yorkia vaan Carmine Giovinazzon takia. Hitsi mä rakastan häntä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286