Minulla on C: asemalla windows xp pro sp2 ja D: asemalla windows 98SE..noh..ongelmani on se että miten pystyn poistamaan windows98SE:n pois koneeltani..oon ladannu windowsit sillei alunperin että aluksi asensin windows98SE:n ja sitten tohon toiselle kovolle windows xp:n!Meneekö se muka vaan sillai että formatoi ton D: aseman vai onko sen windows 98:n jotain tiedostoja c:asemallakin?Se joka tietää tai luulee tietävänsä ni auttakaa..kaikki apu on tarpeen!Jos ihmettelette että miks mun pitää poistaa windows 98 ni vastaus on siinä että alkaa loppua kovalevytila molemmilta ja muutenkin nopeuden kannalta ja sen takia ku käytän enimmäkseen windows xp:tä!Kiitos kaikille etukäteen vastauksista!
Auttakaa Joka Tietää!
3
374
Vastaukset
- Mäkkihöperö
ei perimätiedon mukaan auta kuin ikivanha loitsu:
>FORMAT C:
Tuolla pitäisi ongelmien aiheuttaja häipyä.
Onneksi ei ole koskaan tarvinnut siihen turvautua… - test765
Irroita 98 kiintolevyn piuhat,jos kone toimii moitteetta,senjälkeen levynpiuhat kiinni ja format D:
- kummittelemaan
aloitusvalikkoon, niin XP:ssä paina Oma tietokone -oikealla hiiren napilla > Ominaisuudet > Lisäasetukset > Käynnistys ja palautuminen > Asetukset > Järjestelmän käynnistys > Muokkaa
ja sitten pyyhkäiset sen rivin pois missä lukee jotain "multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows 98", tosta rivin alusta en tiedä, että millanen se on jos on 2:lla kovolla käyttis..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058