Kotihälytykset ovat lisääntyneet. Onko niin, että avioliittosi, parisuteesi kolmas pyörä on tosiaan poliisi? Miksi ihmiset eivät osaa sopia? Miten ihminen valitsee niin väärin parinsa? Avioliiton perustamisen syyt? Menenkö naimisiin kun kaveritkin menvät? Haenko turvaa sokeana johonkin elämäntilanteeseen? Vieläkö nainen luulee olevan kunniallinen vasta sitten kun on naimisissa? Vai mistä on kysymys?
Joka tapauksessa turhaa virkavallan hyväksikäyttöä. Koti pitäisi olla se ainoa turvakoti jokaiselle.
Poliisi avioliiton kolmas pyörä.
2
1103
Vastaukset
- Nimetön
että koti on niinkin turvaton paikka monelle,että kun sieltä pääsee omaan elämään,tarrautuu johonkin ihmiseen vain turvaa hakeakseen??
Ollaan mieleltään hyvin tietämättömiä mitä on onnellinen parisuhde.
Eletään vain turvallisuuden tunteen vuoksi? sitten kun tulee aika maistaa maailmaa,turvaa haetaankin taas sitten muualta,toisista suhteista,viinasta yms.. en tiedä.??
mutta tälläisia ajatuksia Itse olen 38v ja aviossa 16 vuotta yhdessä 17 vuotta. Olen myös miehen kaverin rakastajatar. Olemme naineet kimpassaj 16 vuotta. Olemme onnellisesti aviossa ja mielissään kolmannesta pyörästä. (toisesta miehestä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377