Suomi 24:n epärealismi

Nuori&Kalju

Täällä on suurin osa viesteistä keksittyjä, liioiteltuja ja valheellisia. Jos ne kaikki poistetaan, mitä jää?

Myönnän, että olen yksinäinen mies. Kuinka monta YH:ta uskaltaa myöntää olevansa epätoivoisia?

9

1709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedätkös

Yh:lla on sentään ollut mies ja on jo lapsia,eli paineita miehen saantiin ei enää ole. Toisin meillä yksinäisillä naisilla, joilla ei ole ollut ikinä miestä, ikää jo 30v ja kohta myöhäistä yrittää lasta...

Myönnän olen epätoivoinen ja lapseton. Lapsen haluaisin joskus. Kaikilla siskoillakin on jo lapsi. Hanki harrastus tai jotain ja häivy palstalta...

• totta tuokin

"Yh:lla on sentään ollut mies ja on jo lapsia,eli paineita miehen saantiin ei enää ole."

Tuossa juuri kiteytät yh-mentaliteetin. Lapset tehdään vaikka väkisin, koska sitten voi kirjoittaa juuri tuon lauseen.

Voi lapsi raukkoja!

• yksinäinen

siksi olen palstalla ,että jotain lohtua särkyneelle sydämelleni.toiv. tääl ees joku on rehellinen. oletko sä.

• Horror no

Olet kuin kauhuelokuvan kostaja, joka vaanii yöllä ikkunan takana - et kuulu näille palstoille!

Vakavasti: tee jotain ongelmallesi, älä syyllistä tai panettele muita!

• pirtsakka

Hei, ole YH isoilla kirjaimilla. Enkä taatusti epätoivoinen. Elämä mallillaan ihanien lasten kanssa elää. Vappua vietettiin grillaten, musiikkia kuunnellen joraten, jutustellen, meillä oli KIVAA!!!
      Tottakai käyn viihteellä, tapailen uusia tuttavuuksia. Takuulla päätän itse lähdenkö vai en miehen matkaan. Fiksuja miehiä, ja varmasti hyviä ehdokkaita suhteeseen. Mutta mun elämä nyt niin ihanaa, ettei siihen yksinkertaisesti mahdu mies.
      Siis tästä on epätoivo kaukana.

• neljän äippä

En kyllä voi käsittää tätä jorinaa epätoivoisista yh-äideistä. Itse nautin elämästäni lasten kanssa täysin rinnoin, enkä todellakaan ole tähän 20 vuoden vakisuhteen jälkeen ketään sälliä hakemassa. Vaan tarpeet ne on yh-äidilläkin, joten jos kohdalle sattuu hyrinöitä aiheuttava uros, en paljoa aikaile sänkyyn menon kanssa. Kotiini näitä tuttavuuksi en missään nimessä vie. Joten kuka vie ja ketä...

• kulkia-m

kukaan vaan ei ajattele miltä miehestä tuntuu elämä ilman lapsia. sitä suunnatonta ikävää.saatana teitä paska ämmiä.onneksi miehet vaatii nykyään myös lapsia itselleen loppuu tuo miesten hyväksi käyttö ja tässä uudessa tilanteessaa soskun ämmät on ihmeissään,ja hyvä niin, oikeudessa tavataan itsekkäät ämmät, jotka viette lapsilta isän.

• yks ämmä
        kulkia-m kirjoitti:

kukaan vaan ei ajattele miltä miehestä tuntuu elämä ilman lapsia. sitä suunnatonta ikävää.saatana teitä paska ämmiä.onneksi miehet vaatii nykyään myös lapsia itselleen loppuu tuo miesten hyväksi käyttö ja tässä uudessa tilanteessaa soskun ämmät on ihmeissään,ja hyvä niin, oikeudessa tavataan itsekkäät ämmät, jotka viette lapsilta isän.

on niitäki miehiä jotka ei välitä lapsista ja lapset on huonoilla teillä, ja yleensä miehet ajattelee omaa persettään eikä muitten, ei ne kaikki miehet lapsirakkaita ole, jotkut taas juo viinaa ja lapselle ostetaan levyjä ja pelejä tietokoneeseen et ISKÄ saa rauhassa ryypätä

• niin epätoivoinen mutta, ehkä olen ollu niin kauan yksin etten kaipaa ketään, joskus olen epätoivoinen mutta, en enää odotan vain mitä elämä tuo tullessaan, miks vaipua epätoivoon ? ehkä se oikea löytyy sit vaik eläkeikään mennessä istutaan sit samassa kiikkus tuolissa tai 2 kiikustuolia ettei tule riitaa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94