* Kuka on lukenut kirjat Eragon ja Eldest *

The Eldest

Niin tuli tossa mieleen että kuin moni on lukenut kirjat? Itse kuten jo aiemassani ilmoitin olen lukenut ekan osan eli Eragonin.Haluaisin että joku vois kertoa millanen se toka-osa eli Eldest
on ja onko jossain mahdollisuus lukee sen kirjan eli Eldest taka-kansi.(En etsi pelkästään ylistäviä vastauksia risut kirjoistakin kelpaa)
(Itse tosin pidin ekasta osasta)

4

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

tässä takansi esikoisesta: ( suomennos eldestistä, kirja sillä nimellä kaupoissa)

perillinen trilogian toisessa osassa pimeys laskeutuu alagaesiaan

eragon ja lohikäärme saphira ovat juuri kukistaneetkääpiöiden ja muiden kapinallisten kanssa kuningas galbatorixin joukot, jotka olivat hyökänneet heidän turvapaikkansa ferthen duriin. vaikka vardenien kapinallisryhmiä repivät pian sisäiset valta taistelut, eragonin on määrä lähteä arya-neidon johdattamana ellesme´raan, haltioiden maahan, jotta hänen lohikäärmeratsastajan koulutuksensa saataisiin päätökseen.

niin jatkuu eragonin ja saphiran uskomaton matka halki yhä uusien maiden ja vaarojen. kaaos ja petos vaanivat joka puolella ja eragonin on oltava varuillaan. hänen on myös omistettava kaikki trmonsamagiaan ja muiden tärkeiden taitojen opetteluun. onneksi eragonin rinnalla on koko ajan korvaamaton ystävä saphira.

puritaako kuningas galbatoriksin säälimätön koura eri puolilla alagaesiaa puhjennen vastarinnan lopulta hengettömäksi?
      entä kasvaako eragon oikean lohikäärmeratsastajan mittoihin?

siinäpä takakansi, toivottavasti oli jotain hyötyä... kandee lukee.

• Oromis
    • Maybelline85

Luettu on, ja aivan mahtavia on molemmat kaksi kirjaa, kolmatta osaa odotan todella innolla ja senkin hankin varmaan heti kun ilmestyy, niinkuin nuo aiemmatkin, ja elokuvakin tulossa just 15.12 teattereihin, parempaa en voisi toivoa;)

• duuduumwn

oon lukenunen ja oli hyviä mutta koska tulee kolmas ja mikä sen nimi on tietääkö kukkaan sillä haluaisin ostaa senkin tai lukea Apuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5124
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4278
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2441
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1237
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe