missä vika kun vaihteet rohisee

antsa

minulla on bmw r 1100 rt ja kolmonen ei mene oiken kunnolla päälle mitä kannatta katsoa vai onko jo jokin vika vaihteistossa

8

2737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puimuri

JOS myös silloin kun öljyt on ns. lämmenneet, niin vaihda uudet vaihtesitoöljyt. Vaihteistoöljyö on 0.8l ja se on Hypoid vaihteistoöljy (API luokka GL5/ SAE 80W90) ja sen lisäksi RVS /T3 käsittely (Transmission Treatment)ja ajat parisata kilsaa ja käyttelet kaikkia vaihteita, niin pitäis auttaa.

• Kunnon öljyt

Laita vaihteistoon Mobil 1 SHC täyssynteettinen öljy tai vastaava. Se on tiukkaa Getragin vaihteistoa herkistävä laatuöljy. Getragin valmistustoleranssit ovat erittäin tiukat ja pienet. Getrag tekee vaihteistot moniin maailman parhaisiin automerkkeihin...joten on suorastaan ihme jos lootasi on hajoamassa. Luulen että pyörälläsi on ajettu vain muutama kymppitonni ja olet laittanut siihen halvat mineraalipohjaiset vaihteistoöljyt...Opettelepa käytteleen kaasua reippaasti varsinkin kun vaihdat pienemmälle, niin huomaat miten omalla käytöllä pystyt vaikuttamaan muutamiin juttuihin...

• el_lupo

oikein säädetty? Minkä ikäinen peli?

• rohisee

moikka,
      vaihda ekaksi Castrol MTX öljyt perään ja vaihteistoon.

• antsa

niin kiitos vielä kerran

• das GS

anteeksi jo etukäteen että epäilen, mutta kuitenkin totean sen, että pitkään jatkuneen Boxer "buumin" mukana BMW:n sarviin on tullut paljon henkilöitä jotka ovat tottuneet japanilaisiin pyöriin ja niiden rivimoottoreihin ja vaihteistoihin. BMW:n kytkimen erilaisesta rakenteesta johtuen varsinkin Boxerin vaihde pitäisi polkaista sisään heti kun kytkinkahva on painettu pohjaan - ei pienen miettimisen jälkeen...
      Tämäkin saattaa poistaa "rutinoita"

• Öljyä

Laita täys-synteettiset GL-5 TS lisäaineistetut öljyt lootan. 1000 km päästä kuin eri motskari

• 1100GS

Entäs 1100 laatikon ujellus kakkosella ja kolmosella, onko normaalia. Kuuluu selvästi kiihdytyksessä ja moottori jarrutuksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6875
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3878
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3260
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe