Sopisivatkohan tuollaiset merkit miten hyvin yhteen?
Tietäsikös kukaan?
Vaaka ja Oinas?
8
1738
Vastaukset
- *Huoh
Vaaka nainen ja Oinas mies
- hmm
ei toimi!
hmm kirjoitti:
ei toimi!
ja killin pieru.,. isse seurusteten oinas naisen kans.,.jö jonkin aaikaa., siis 1/2 vuotta jo.,.ja menee tosi lujaa,.kaikes ei oo nyppiny oikeestaa missään.,.,
- siru
vaaka nainen ja oinas mies 39 vuotta yhteistä taivalta. mutkiakin on matkassa ollut niinkun varmaan kaikilla, mutta nekin on yhdessä eletty.
- makuuni
Itselläni(oinas)oli vuoden kestävä suhde vaakaan. ensimmäiset kuukaudet rakkaus oli tulista,kunnes vaaka-mies muuttui täysin.Hänestä tuli kylmä,tunteeton,itsepäinen luuseri.Kukaan muu ei ollut tärkeämpi kuin hän itse. ei osannut auttaa,lohduttaa eikä muutenkaan täyttää toisen tarpeita..näin minulla kävi..
- vesimies n ja vaaka m
jos haluat tylsän elämän ja passata niin siintä sitten vaan ja riitelyä vältetään
- -ninna-
minä vaaka nainen ja mieheni oinas. Meillä mennyt todella loistavasti ilman suurempia konflikteja ja mitä enemmän vuosia tullut yhdessä oloa sen paremmaksi on suhteemme tullut.Rakkautta ja hellyyttä riittää ja kumpikin todella rakastuneita.Nyt 10vuotta yhdessä ja lapsi tulossa joten tämän paremmin ei enään voisi mennä.
- minä vaan!
minä vaaka ja mieheni oinas, kyllä onnistuu ja onnistunut ainakin meillä, yli 20 vuotta, elämä on ihanaa!!! ps. hellyyttä ja rakkautta riittää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174