Crash pulse recorder

900S -95

Löysin takaluukusta jännän mustan laatikon verhoilun alta, samanlainen kuin mankan etupanelin muovikotelo.
Siinä lukee crash pulse recorder, eli varmastikin kerää tietoja kolaritilanteesta.Siihen ei mene johtoja ja se on tarranauhalla kiinni ja sinetöity, eli sitä ei voi avata rikkomatta.
Mikä tämä on, ja minne tiedot menevät, onko tietoa???

13

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9-5T

tyyppi ja vuosimalli? Missä kohtaa takakoppaa se oli?

• vigge

Jos nimimerkki pitää paikkansa niin kysessä
        900S vm 95 :)

• Saab 900S -95
        vigge kirjoitti:

Auto on Saab 900S -95 3-ov coupe, ei turbo.
        e-mail: e0000478@puv.fi

• Saabisti73
        Saab 900S -95 kirjoitti:

Auto on Saab 900S -95 3-ov coupe, ei turbo.
        e-mail: e0000478@puv.fi

roskiin, täytyykin heti tänään tutkia löytyykö omasta 900SE turbosta tuollainen, kas kun eivät ole laittaneet salakuunteluvälineitäkin vielä, ja suoraa yhteyttä nopeusmittarista keskusrikospoliisiin. En ole oman autoni käyttöohjekirjasta ainakaan löytänyt mainintaa kyseisestä laitteesta, joten se on luokiteltava roskaksi.

• 9-5T
        vigge kirjoitti:

Voihan sitä olla monta autoa. Ihmettelin vaan että jos noin vanhassa on boksi, suomessahan pitäisi olla vaan 900kpl 9-3/9-5 autoja boksilla ja se on kiinteä osa autoa jota ei voi poistaa. Tosta tuli mieleen että joku on sen sinne piruuttaan laittanut, jollei ole edes johtoja ihmettelen suuresti.

• NG900T

Missäs kohtaa se tarkalleenottaen on??

• Saabisti

Laatikko on takaluukussa apukuskin puolella verhoilun alla "lattiassa" kiinni, noin 10 cm päässä takaluukun peräseinästä, eli takavalojen päästä. Oikeasta sivuseinästä 5 cm.

• 9-5T
        Saabisti kirjoitti:

Laatikko on takaluukussa apukuskin puolella verhoilun alla "lattiassa" kiinni, noin 10 cm päässä takaluukun peräseinästä, eli takavalojen päästä. Oikeasta sivuseinästä 5 cm.

Oletko sama henkilö kun aloitti keskustelun tai onko niitä jo kahdessa autossa?

• Saabisti
        9-5T kirjoitti:

Oletko sama henkilö kun aloitti keskustelun tai onko niitä jo kahdessa autossa?

Olen sama henkilö joka aloitti keskustelun. Soitin maahantuojalle he eivät tienneet mitään asiasta, ja sanoivat, että kukaan ei tiedä!!!!

• 9-5T
        Saabisti kirjoitti:

Olen sama henkilö joka aloitti keskustelun. Soitin maahantuojalle he eivät tienneet mitään asiasta, ja sanoivat, että kukaan ei tiedä!!!!

Tota mä vähän meinasinkin, olis kiva tietää onko jonkun muun autoon piilotettu vastaavia. Mitä jos se onkin pommi?

• saab myös
        9-5T kirjoitti:

Tota mä vähän meinasinkin, olis kiva tietää onko jonkun muun autoon piilotettu vastaavia. Mitä jos se onkin pommi?

Jos edellinen omistaja on ihan piloillaan laittanut sen boksin sinne, että uusilla omistajilla olisi jotain ihmettelemistä;)

• Saabisti73

käy koeajamassa autoliikkeessä jotain tuoreempaa autoa, ja kätke se boksi takaluukkuun, saavat muutkin ihmettelemistä.

• Minulla oli 2002 Avensiksen varapyörän alla samanlainen. Auton ostin Ruotsista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe