Päälläseisonta oksennuttaa minua syötyäni tukevan aterian. Pitäisikö minun yrittää syödä vielä tukevammin, esim. porsaankyljyksiä ja ranskanperunoita, jotta päälläseisonta onnistuisi ilman yrjöä?
Jooga oksennuttaa
4
1061
Vastaukset
- Turkulainen
Ennen joogaa ei kannata syödä mitään pariin tuntiin. Ei päälläseisonnasta tai muusta joogasta tule mitään jos vatsa on täynnä.
Sitten joogan jälkeen voi syödä kevyttä, terveellistä ruokaa.
Ei joogille rasvainen liharuoka sovi. Kevyttä ja terveellistä sen pitää olla.
Mieti mitä syöt!
Turkulainen- Joogi.
Mutta päälläseisontahan vaatii paljon energiaa, ja sitä saa tuhdista ateriasta. Onkohan olemassa jotain pilleriä, joka estää yrjötyksen? Ajattelin kokeilla seuraavaksi k-kaupan nauravia nakkeja, pottumuusia ja perunasalaattia. Jälkiruuaksi kermajäätelöä ja sitten pilleri ja päälläseisontaa heti perään niin kauan kun sielu sietää.
- Niksikikkari
Joogi. kirjoitti:
Mutta päälläseisontahan vaatii paljon energiaa, ja sitä saa tuhdista ateriasta. Onkohan olemassa jotain pilleriä, joka estää yrjötyksen? Ajattelin kokeilla seuraavaksi k-kaupan nauravia nakkeja, pottumuusia ja perunasalaattia. Jälkiruuaksi kermajäätelöä ja sitten pilleri ja päälläseisontaa heti perään niin kauan kun sielu sietää.
Syö ensin niin lujasti että oksennat. Oksenna joogamaton reunaan. Laita senjälkeen vanha kunnon pyykkipoika sulkemaan sieraimet. Ota pari pilleriä. Asetu sitten päälläseisontaan matolle niin että jos romahdat, kasvosi osuvat oksennukseen. Luulen että tämä keino auttaa ennätyspitkään päälläseisontaan. Samalla opit hyppäämäänkin hallitusti päälläseisonnasta suorille jaloille.
- Tyhjännauraja
Juo ensin samana päivänä 10 litraa vettä ja koita uudestaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010