hei, siis itse olen kalat, nouseva leijona(kuukaksonen). Seurustelen miehen kanssa joka on kauris, nouseva jousimies(kuu merkkiä en tiedä).
Osaako kukaan kertoa miten tälläinen yhdistelmä toimii yhdessä kun tuntuu ettei toimi :(
kiitos.
yhteensopivuus?
pahasti hakusessa.
2
426
Vastaukset
- satsa
enpä ole aiemmin tavannut saman merkkistä ihmistä kun itse eli sulla on kuu,au ja nouseva samat kun mulla .minä vuonna syntynyt? mulla mies au rapu,kuu leijona ,nouseva kauris
- Fisukas
Miksi ei toimi?
Kauris ja Kalat ovat hyvin erilaisia, mutta täydentävät toisiaan ja sopivat kyllä toisilleen, riippuen tietyti onko kauriissa myös taipumusta herkkyyteen ja kykyyn ymmärtää kaloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386