Olen maailman onnellisin nainen! Sain kuulla, että ystäväni menee naimisiin juuri samana viikonloppuna kuin monsterianoppini täyttää 60 vuotta. Ei ole epäilystäkään, kumpiin juhliin osallistun!
Olen raskaana 5. kuulla, ja aviomieheni vanhemmat ovat suhtautuneet asiaan todella inhottavasti, skeptisesti ja toisaalta hyvin välinpitämättömästi. Ensimmäinen reaktio uutiseemme oli: oliko vahinko vai tarkoitus? Joo, ollaan oltu kuusi vuotta yhdessä lapsettomina, joten eiköhän se osoita, että osaamme käyttää ehkäisyvälineitä.
Olen tehnyt päätöksen, etten lähde pahoittamaan turhaa muutenkin tällä hetkellä herkkää mieltäni. Pelasin korttini siten, ettei tarvitse nähdä appea ja anoppia koko kesänä. Ja sitten vielä nämä häät! Kyllä elämä hymyilee!
ja aina vaan paranee
jippii
1
369
Vastaukset
- jippii
Nyt on myös juhlittu miehen siskon kissanristiäisiä. Oi voi kun ihanaa olla erossa miehen suvusta! Pulssi rauhoittuu ja verenpaine tasaantuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010