Olisko kellään tietoo??
Olisko jossain malli sellaisesta "kompassi" jutusta? Siis, että laatotukseen olis tehty sellainen etelä-länsi-pohjonen-itä "tähti" ????
Kiitos jo etukäteen!!!
etelä-länsi-poh
2
313
Vastaukset
- pms68
jossain olen nähnyt myynnissä valmiin kuvion, mutta aika pieni kooltaan oli ja tyyris.
Itse tehtynä on ollut sellaisia joissa noppakivellä kehä ja muut osat erivärisillä betonikivillä. Itse suunnittelin ensin pihana juuri noppakehää ja sitten siihen sisälle betonivalu johon olisin painanut noita eri värisiä koristekiviä. Ukko jo kehitteli asiaa ettenpäin niin että tekisi kuviolle tukilaudoituksen pystyyn ja valaisi aina yhden värin tai osan kerrallaan jolloin sen päälle voisi kaataa laudoituksen sisälle sen kiven ja painella kunnolla kiinni. Viimeiset osat tulisi vain jo valettujen väliin.. Eihn siihen monimutkaisia kaaria saa tms kuin vaneria käyttämällä, mutta.. niin ja jäi tekemättä kun vaihdettiin kokonaan päällystettä.. - tiedos
olisipa sun sähköposti os. niin voisin heittää muutaman kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457392
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512334- 532307
- 372258
- 432258
- 162246