uskaltaako tuollaisen pelin ostaa? Mitkä on tyypillisimmat viat mitä tulee vastaan?
Mikä hajottaa lambda-anturin ja katin, vai lyijyllinen bensa? Paljonko maksaa uusi katti ja lambda-anturi?
Ford Sierra 1,6i kat vm-90
7
615
Vastaukset
- Asioista tietävä
Täysiä paskoja kaikki sierrat!
- blondikämmen
Mitkä on tyypillisimmat viat mitä tulee vastaan?
Eli miten niin ovat täysiä paskoja?
- ainakin se mikä
mulla oli jätti mut vuoden aikana 8 kertaa tielle, tosin yksilöitähän nuo on, joten osa saattaa olla tosi hyväkuntosii, osa täysin romuja.
Itellä oli -85 Sierra 10v4kk / 180tkm. Kertaakaan ei jättänyt tienpäälle.
On vielä tekniikalla jonka kanssa pärjää hyvin itse. Halvat alkuperäis varaosat (usein halvempia kuin tarvike) ja kone varsinainen ikiliikkuja.
Tsekattavaa
- vakaajan helat/kumit (työnnä voimakkaasti jalalla etupyörää etupuolelta, jos pyörä liikkuu löysästi taaksepäin niin vakaajan puslat menee uusiksi = halvat)
- ravistaako kytkin liikkeellle lähdettäessä
- toimiiko takaluukun lukko (saa korjattua itse kun purkaa atomeiksi, putsaa hapettumat ja voitelee)
- täristääkö jarrut jos täristää niin levyt kierot
- saako lämmityslaitteesta tulemaan kuumaa, jos ei niin lämppärinkenno hapettunut tukkoon
- ruostealttiit kohdat, helmapelti takapyörän etupuolelta, ovien alareuna, takalokasuojan liitoskohta takavalon alapuolella.- Dr13
Ei muutakun osta pois!
- Sierra
Itsellä sierra 1.6 -90 Ei ole kun jatkuvasti remontia vailla. Ei päivää etteikö autoon jotakin remontia saa tehdä.Onneksi on toisena autona on toyota,joka pelaa. Sierra on sit myynnis jos jotakin kiinnostaa.Kori on tosi siisti ja ruosteeton.
- niinpä...
Fix or repair daily... =o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144