kumpi

ödlkhGSRRSRRR

kumman ostaisi mac mini:n vai jonkun pc:n samaan hintaan oon aina ennen käyttäny pc:tä

9

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkkihöperö

Koska tulit tänne kysymään, odotat ilmeisesti tietynlaisia vastauksia… ilmeisesti rohkaisuksi.
      Uudet Intel-Macit ovat riskittömiä myös siinä mielessä, että niissä voi hätätilassa ajaa myös Windozeja, jos tulee vierotusoireita.

• Macille ei nimittäin saa sitä toisella nimimerkillä kysymääsi "emule media player messenger" -ohjelmaa.;)

• iiX

kun kerran saa xp-n, saa myös kaiken mitä sille on keksitty, paitsi tietty softat, jotka vaatii järeämpää rautaa (uudet pelit, yms).

• iiX kirjoitti:

kun kerran saa xp-n, saa myös kaiken mitä sille on keksitty, paitsi tietty softat, jotka vaatii järeämpää rautaa (uudet pelit, yms).

kyllähän uudet Xp-pelit iMaceissa ja MacBook Prossa toimii ihan kaikki. En ole kuullut pelistä johon teho ei riittäisi. Ehkä joissain raskaimmissa ei voi käyttää aivan kovimpia asetuksia, mutta sellaisia pelejä ei ole paljon.

• vaihtoehto?

Oon muutaman vuoden käyttänyt pc koneita ja viikon verran mac miniä. Enään ei tulisi mieleenkään käyttää pc konetta.

Mie ainakin tykkeen mac ministä ensi minuutista lähtien ettei paluuta pc puolelle enään ole.

Kuitenkin sen verran vähän aikaa mulla on tää mini ollut ettei vielä uskalla sitä suositella kelleen ennenkuin tulee lisää kokemusta.

Valinta on sinun.

• se sama

juu sinäänsä mä oisin ottamassa tota samaa mut ku niis on vaa 40 tai 80 muistii käykö uuet ulkoiset niihi ja mitä kaikkee tuee mukana paketissa

• vaihtoehto?
        se sama kirjoitti:

juu sinäänsä mä oisin ottamassa tota samaa mut ku niis on vaa 40 tai 80 muistii käykö uuet ulkoiset niihi ja mitä kaikkee tuee mukana paketissa

Tää mun mac mini on se core duo malli eli tämä

http://www.apple.com/fi/macmini/

siin o 80 kikanen kovo mut ulkopuolisia kovoja siihen saa laitettua.

Mukana ei tullu pal mittään, ite kone johtoloita dvi/VGA adapteri ja kaukosäädin ja poveri ja minin ohjekirja jossa nuukasti ohjeita

• Opaskirja
        vaihtoehto? kirjoitti:

Tää mun mac mini on se core duo malli eli tämä

http://www.apple.com/fi/macmini/

siin o 80 kikanen kovo mut ulkopuolisia kovoja siihen saa laitettua.

Mukana ei tullu pal mittään, ite kone johtoloita dvi/VGA adapteri ja kaukosäädin ja poveri ja minin ohjekirja jossa nuukasti ohjeita

Mihin sitä opasta juurikaan tarvitaan? Ei kai perussuomalainen ohjekirjaa tarvitse. Töpseli vaan seinään, ja katotaan mitä tapahtuu.

• Opaskirja kirjoitti:

Mihin sitä opasta juurikaan tarvitaan? Ei kai perussuomalainen ohjekirjaa tarvitse. Töpseli vaan seinään, ja katotaan mitä tapahtuu.

tällä töpseli seinään -metodilla pääsee Macin kanssa aika pitkälle ja jopa perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe