Onko kellään tietoa ostopaikasta jossa olisi kunnolla vesikasveja? Paikallisten liikkeiden valikoima kun rajoittuu lumpeisiin ja mökkiseudulla olisi joitakin vesikasveja, mutta kaislan tapaista yms ihan veteen istutettavaa on todella huonosti saatavilla eikä nettikään välttämättä innosta..
Rentukkaa tosin löytyy läheisestä ojasta..
kasveja
5
715
Vastaukset
- Itse ostanut
Osoitteesta www.lampikeidas.net
- pms68
löysin tuon sivun jo aiemmin, mutta lähinnä lummetta, ei niinkään kaisla ayms rantakasvillisuutta.
Kiitos silti!
- puurastaja
ostin joku kesä Jyväskylän viherlandiasta, siellä oli runsas valikoima, mutta aika kalliita. Nyt on ollut ihan tavallisesta lammesta, lummetta ja ulpukkaa, riittää kun asettaa koriin juurakon ja siihen kaataa allassubstraattia ei muuta tarvitse. Talveksi lasken korit pohjalle ja nyt nostan ne ylemmäksi noi 50-60 cm pinnasta. Hyvin näkyyvät kasvavan ja kukkivan.
- Jorma100
Itse tein samoin viime kesänä. Nostin korin lähelle pintaa pari viikkoa sitten kun olen kuullut että lumme lähtee kasvamaan vasta aurinkoa saatuaan. Vielä ei ole tapahtunut mitään. Olisiko vesi vielä liian kylmää? (tai sitten lumme on kuollut)
- puurastaja
Jorma100 kirjoitti:
Itse tein samoin viime kesänä. Nostin korin lähelle pintaa pari viikkoa sitten kun olen kuullut että lumme lähtee kasvamaan vasta aurinkoa saatuaan. Vielä ei ole tapahtunut mitään. Olisiko vesi vielä liian kylmää? (tai sitten lumme on kuollut)
on lähtenyt ja samoin ulpukka, noin 10 cm lehtiversot jo näkyvissä. Odota ja seuraile, kun läpöä saa eiköhän ne sieltä tule esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226