Kuinka paljon nuorempi mies

Vielä käy?

Kuinka paljon itseänne nuoremman miehen kanssa voisitte olla? Missä menee raja? Miksi? Mitenkäs vanhemman miehen kanssa?

11

1242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naispuolinen

iällä ei periaatteessa ole väliä. Mieluummin olen paljon nuoremman kuin paljon vanhemman kanssa. Tosin riippuu täysin miehen luonteesta.

• girl from ipanema

Nuorempi ei saisi olla ollenkaan, vanhempi kyllä saa olla.

• Rouva67

Ihan tyypistä. Mä tosin näin aviossa olevana en pysty ihan tosissaan vastaamaan ;) Kai se on kiinni suhteenkin laadusta. Mitään ikärajoja on vaikea sanoa, jos synkkaa, niin ei kai sillä sitten mitään väliä ole minkä ikäisiä ollaan.

• Nuorempaa ollenkaan! eikä edes saman ikäistä. vanhempi saa olla, kuhan ei lähentele oman isän ikää;)

• nuorempikin

Ensimmäinen mies oli ikäiseni, ja tämä toinen 11 vuotta nuorempi. Kyllä tämä toinen suhde on mielestäni paljon onnellisempi ja on jo kestänyt paljon kauemmin kuin ensimmäinen liittoni.
      Ei koko juttu iästä ole kiinni, vaan ihmisistä itsestään. Ikää on turha ajatella, jos muuten vaan hyvin menee.

• girl77

Riippuu kyllä täysin henkilöstä.. on aikuisia pikkupoikia ja uskomattoman kypsiä nuoriamiehiä. Mutta jos ny kysytään että kuinka paljon nuoremman kanssa voisin olla niin sanotaan että kyllä 18-vuotias kävis (olen pian 29).

• ikää

Vai kysyitkö rakkaudesta mitään....
      Minulle käy 15 v nuorempi, hyvin on juttuun tultu eikä tulisi mieleenkään vaihtaa pelkan iän takia. Muut asiat ratkaisee. Sama juttu vanhemman kanssa, olen ollut 10v vanhemman kanssa ja toimeen tultiin silloinkin, erottiin syystä josta niin moni pari yleensäkin; rakkaus loppui.

• vai tunteella?

Järkiperustein samanikäinen. Jos suuria tunteita, sama onko vanhempi vai nuorempi.

Lopputulos: Ei mitään väliä

• Moondancer

Teininä en olisi voinut kuvitellakaan nuorempaa poikaystävää, ja kaipa se alaraja edelleen kulkee jossakin enintään pari vuotta nuoremmassa. Tässä iässä ( lasissa kohta 22 kesää ) mielestäni ihan ymmärrettävää. Esimerkiksi pikkuveljen 18-vuotias kaveri ei ehkä ole ihan samalla henkisellä tasolla, vaikka yritystä pojalta ei kyllä puutu!

Ja sitten se toinen ääripää. Nyt voisi ajatella jotakin kuutta tai seitsemää vuotta, vaikka ikää enemmän merkitystä on kyllä elämäntilanteella.

• on varmasti

täysi-ikäinen! Yli 40 v alkavat olla vähän omaa väkeään, jämähtäneitä maailmankuvaltaan jonnekin 80-luvulle, eikä ne oikein seksiäkään enää jaksa. Maailma on muuttunut tosi paljon silloin 80-luvun jälkeen. Ei oikein stemmaa ajatukset yhteen.

Itse 34.

• naisen vastaus

Olen 35-vuotias söpö ja nuoremman näköinen nainen.
      Olen pohtinut tätä asiaa viimeaikoina jatullut siihen tulokseen, että sellaiset 26-33 vuotiaat ovat sitä mitä etsin. Oma ulkonäkönikin sijoittuu tuohon ikähaarukkaan. Voihan se olla, että sopivia löytyy myös muustakin ikäluokasta, lähnnä itseäni vanhempia miehiä tarkoitan.

Tuollaisen alle 26 vuotiaan kohdalla tulee herkästi se tilanne, että vaikka ne pojat on komeita niin heidän olemuksessa (katse, elekieli) on jotain sellaista, mikä häiritsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94