Etsikää kadonneita biisejä osoitteesta http://lirama.net/ sieltä löytyy tosi hyvin ja jos ei löydy, niin laittakaa toiveisiin.. joka kerta kun olen itse toiveen esittänyt, ko. biisi on n. vuorokauden kuluttua ollut jo sivustolla luettavissa. Pieni varoitus, liian monena yönä olen unohtunut lyriikoita selaamaan ja on menny aamuun asti :D
Lirama
4
6049
Vastaukset
- Teostoon
Pitääpä kaivaa esille Teoston yhteystiedot, että tietävät tutkia vähän tuota LAITONTA nettisivua. Varmaan kaikkia asianosaisia kiinnostaa, kuinka heidän töitään jaellaan ilmaiseksi internetissä. Kovin pitkään ei sivua ole enää olemassa, pitäkää kiirettä, jos haluatte sanoja lueskella.
- Sinne
Tuo sivuhan on muistaakseni hollantilainen.
Joten Teostonne saa vaan katsella sivusta kun lyriikkaa luetaan. - joku
Sinne kirjoitti:
Tuo sivuhan on muistaakseni hollantilainen.
Joten Teostonne saa vaan katsella sivusta kun lyriikkaa luetaan.Kuule teostonne jos sitä sivuu ei enää oo ni siit that voidaan syttää vaan sua
- lyrics1
Loppunut hiljattain koko sivu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289