On erillainen, kuin Teillä kenellä on puoliso...Minulle ei kukaan tuo kahvia ja kakkua (ei pieni poikani niitä osaa vielä laittaa), mutta se hetki kun 5 vuotias poikani ryntäsi aamulla sänkyyni tarhassa tehtyine kortteineen ja lahjoineen ja moiskautti mua poskelle...oli sanoinkuvaamttoman ihanaa (silloin ku olin vielä ex-miehen kanssa yhdessä ja lapsi ei ollut tarhassa...en saanut mitään, koska hän sanoi että en ole hänen äitinsä)!
Joka vuosi olen omalle äidilleni ja vielä ex-miehen äidille teettäny lapsellani kortin. Rahaa meillä ei ole mennä syömään,,,mut ostin jätskiä ja sipsejä - tänään herkutellan pojan kanssa ja ihan kahdestaan
pipa
3
398
Vastaukset
- sitä
itsesääliä?
- pipa
Luitko ollenkaan, se kertoi siitä että voi yksinkertaisestikin nauttia...saan sen mitä poika tarhassa tekee...juhlimme sipseillä ja jätskillä kahdestaan....mutta onnellisinä PARAS SUHDE MITÄ IHMISELLÄ ON - ON OMAAN LAPSEEN : en kaipaa mitään koruja...en lahajkortteja en kukkia VAAN AIKAA LAPSENI KANSSA ja se on itsesääliäkö jos kerroin erillaisen äitienpv:n , nythän saan enemmän kuin silloin, kun olin ex mieheni kanssa
- Lapset
Aivan ihana poika sulla se pieni ajatus on kaunein ei niinkään se maallinen mammona...ja varsinkin noin pieneltä herralta. Olet todella hienosti kasvattanut hänet jatkavaan samaan malliin. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164