Miksi hyvä sarja on pilattu sillä mielikuvitusnaisella se on liikaa jopa scifi-fanille
Muutoinkin ne useat kopiot samasta henkilöstä
ei ole hyvä idea , koska nyt näyttää siltä, että cylonit onkin aivan inhimillisä olioita ja ei halua pahaa. Ne entiset metallicylonit oli paljon kovempi juttu , kun niitä saapui aina 3 kpl:ää
sillä cylonhävittäjällä niitähän sai pelätä
Galactican mielikuvitus nainen
3
904
Vastaukset
Noita harhanäkyjähän on ollut muissakin sarjoissa. Chicagon ratsupoliisissa, Ally McBealissa...
Niissä ne näyt oli vielä kummallisempia.
Itseasiassa tuo Galactican harhanainen antaa loistavan kuvan Baltarin mielenterveydestä. Mieshän on vähintään psykoosin rajoilla syyllisyyden tunteidensa vuoksi. Mieshän luulee jopa naivansa tuota naista vaikka vetää itse asiassa käteen. (Taisi muuten olla eka kerta scifi-sarjassa kun joku runkkasi...)
Minun mielestäni sarjan uskottavuus parani kun aiemman version mustavalkoisia asetelmia on häivytetty. Cylonithan ovat alunperin ihmisen turhamaisuuden tulosta, robotti, jonka piti tehdä kaikki ikävät hommat. Mitä kylvää, sitä niittää.- Himura
Niissä entisissä metallicyloneissa ei ollut mitään pelättävää. Eiväthän ne ruojan tähden edes koskaan osuneet yhtään mihinkään! Mutta auta armias kun uudessa Galacticassa cylonien Centauri-partio kävelee vastaan. Siinä ei silloin paljon sankarointi auta.
- samaa mieltä
Lopetin katselun alkuunsa. Syynä varsinkin juuri tuo kuvotus. Tosin lähes kaikki muukin sarjassa ällötti. Roska on roskaa, valitettavasti - asetelmassa olisi aineksia (esim. täysin perusteltu "oikaisu", ts. miksi robotit lentäisivätkään ergonomialtaan kovin ihmismäisillä lentolaitteilla; tietoisten koneiden eksistenttiset ongelmat yms.). En pidä vieläkään rendatuista maisemista ja cyloneistsa jne., ne yksinkeraisesti näyttävät ikäviltä, liike on naurettavan luonnotonta jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728