niin, tuossa vanhoja viestejä plärätessäni, heräsi kysymys. että voikos siis kotiloille antaa maitoa? ihmettelin vain, kun en tuommoisesta ennen ollut kuullut..
ja kun tässä nyt tän topicin aloitin, niin kysyn samalla 'reseptejä' kotiloiden ruokiin mitä voisi tehdä.
ps. kotilo-ja-gekkofani = olen jo katsonut reseptisi ;D vielä en ole kokeilemaan kerennyt..!
vanhoja viestejä lukiessa heräsi kysymys..
7
282
Vastaukset
- Suski
Voi kotiloille antaa maitoa. Itse kerran kokelin eikä kotiloni oikein pitäny siitä tai oikeastaan ne ei ees maistanu...
Reseptejä en nyt jaksa keksiä. - vivi
mehuun kastettua leipää
en oo kokeillu tota maitoo,mut en usko et maistuu- kotilo-ja-gekkofani
omat ainakin juovat maitoo..
- vivi
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
omat ainakin juovat maitoo..
mun lehdoille ei maistunu mut se varmaan johtuu siitä et ne on otettu luonnosta.aksuille saattaakin maistua.omani ei koske mihinkään maitotuotteisiin
- k. achatina
voiko sellaisia kissan pieniä säilykeruokapurkkeja (tai oikeastaan niiden sisältöä..) antaa kotiloille? semmoista missä on vähän jotain hyytelön tapaista ja sitten jtn. lihaa siinä seassa?
tuli vain mieleen :D- Suski..
Uskon et voi. Mut luulen et ei kauheesti välitä siitä ruuasta.
- kotilo-ja-gekkofani
Suski.. kirjoitti:
Uskon et voi. Mut luulen et ei kauheesti välitä siitä ruuasta.
lukenut lemmikki-lehdestä, että säilykeruokia ei kannattaisi antaa, mut mahtoi tarkottaa enempi näidä ananaksia jne...Voihan sitä kokeilla, kunhan ei ole suolaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3258548Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066762- 903910
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1793870Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee463151- 1713145
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista443125- 503119
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san232579Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1972109