lajia harrastava voisi kertoa että sopiiko tuo shootfighting elikkäs vapaaottelu naiselle? Pitkään olen jos seuraillut mm. keskusteluja ja haalinut tietoa lajista mutta edelleen olen vähän kahden vaiheilla että uskaltaisiko ottaa yhteyttä paikalliseen seuraan... Eli miten on? Nauretaanko akat pihalle vai vastaanotetaanko ihan avoimesti?
Ihan urheilumielessä ja kunnon kasvattamiseksi lajin perään haikailen mutta tuntuu että on lienee aika miesvaltaista touhua?
Mietinpä vaan
3
667
Vastaukset
- tiikerinsilmä
Aika mies valtainen laji on kyseessä. Huhua olen kuullut että Raumalla ja espoossa treenaisi molemmissa 1 nainen. Tuskin sua ulos nauretaan, voi olla jopa että innostutaan kun sen verta harvinaisia nämä nais harrastajat ovat. http://www.nhbfinland.fi/forum/ tuolta kannattaa kysellä enempi.
- Laulu keväälle
Otsikkonikin sen jo sanoo. Mene rohkeasti mukaan harjoittelemaan ja nauti uuden harrastuksen parissa! :) Eiköhän tässä maassa jota kutsumme "Suomeksi" tasa-arvoa tunneta. ;)
- Keijo
jos asut sattumalta vantaan lähistöllä niin seurassa MMA Vantaa harrastaa ko. lajia 2 naista.
Joten kyllä mukaan mahtuu useampikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296