mietin vaan sellasta että voiko mitkä tahansa koirat lisääntyä keskenään? siis että voiko vaikka puldoggi jylkyttää saksanpaimenkoiran paksuks? tai mäyräkoira dalmatialaisen? saattaspa tulla aika koomisen näkösiä koiruuksia.
tyhmä kysymys
9
720
Vastaukset
- nylkyti-nylkyti
tietääkseni kaikki koirat voivat lisääntyä keskenään. jos rotujen välillä tapahtuu risteymää on äipän oltava se isompi rotu. pienillä koko eroilla ei ole väliä mutta äiti ei voi olla chihu jos isä on vaikka tanskandoggi...chihun mahdoton kantaa näitä pentuja, mutta kyllä taitaa chihun olla vaikea doggia nylkyttää :)
sen verran että bulldogit eivät kykene nylkyttämään edes toisiaan kun ovat pilalle jalostettuja (jalat venkulat ja aivan kokoon sopimattomat) vaan ne on keinosiemennettävä.- dhdhgdhh
pentuja oli tulossa eräälle westie-nartulle. Omistaja oli vienyt tajuttuaan raskauden eläinlääkäriin, joka oli sanonut, että pennut syntyvät westinpåennun kokoisina, vaikka myöhemmin kasvaisivatkin rutkasti. ei siis vaaraa emolle.
Olivat pähkäilleet asian mahdottomuutta ja tulleet sellaiseen tulokseen, että westie-emon oli täytynyt olla sohvan päällä kun astuminen tapahtui.
Juu,onhan niitä jänniä sekotuksia olemassa,heh!
http://www.pelastetaankoirat.com/eddy_tou06.html
tuossa rottweilerin ja mäyräkoiran sekoitus,aika huiman näköinen..:D- pällinen
tuo oli hauska..heheheh.. :)
- Fidelity.
no mietippä itsekkin, miten esim. mäyräkoira voisi astua dalmatialaista..? mutta jos koot lähellä toisiaan, niin ei ne rodut koiria estä..
- pällinen
sitähän minä just mietinkin.
- sissi
kysymys ollenkaan. Itse olen omin silmin nähnyt kun jack russeli astui saksanpaimenkoiran. Narttu makasi maassa. Että ei todellakaan ole mahdotonta! Pentuja ei kuitenkaan syntynyt, koska nartulle annettiin aborttipiikki. Ja tiedän myös yhdistelmän jossa emä on mäyräkoira ja isä sileäkavainennoutaja. Astumista ei kukaan nähnyt. Pentuja syntyi vain kaksi.
- ööö..
kyllä tietääkseni voi olen nähnyt mitä ihmeellisimpiä risteytyksiä,mutta ei voi tehdä sitä paksuks kun se haittaa koiraa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144