Suurin osa kyselijöistä taitaa olla nuoria naisia.. ja itse vähän kypsempänä leidinä kertoisin, että tulen merkit (jousimies-oinas-leijona) sopivat erittäin hyvin toisilleen. jne. mitä näitä nyt onkaan, maa, vesi.. en sen enempää ole astroligiaa harrastanut, kun olen tilannut aikoinaan henkilökohtaisen syntymäajan mukaisen horoskoopin. Ja siitä ilmeni, että elämäni mies on oinas.. .ei vaan sitä oikeaa oinasta ole sattunut kohdalle, mutta etsintä jatkuu... ;) Onnea kaikille teille toisenne löytäneille!
Kuka sopii kenelle?
Heleena
1
582
Vastaukset
- tuo oikea
horoskooppimerkkiä vertailemalla löytyä.
Itse olen Jousimiesnainen ja mieheni on Kalat,no sanotaanko,että aika mielenkiintoinen tämä suhteemme on ollut,sillä olemme aivan avstakohtia monessa asiassa toisillemme.
15v yhteistä taivalta takana ja mies käy edelleen kuumana minuun kuin silloin aikoonaankin,että meillä toimii näinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296