Tälläkin palstalla on useita kysymyksiä jousimiesnaisesta ja rapumiehestä. Kerronpa, että se on kiihkeä, intohimoinen seksuaalisuus. En tiedä, mikä se on, mutta rapumies ja jousimiesnainen sytyttävät todella toisensa. Ja se on tulta ja tappuraa, hellää ja herkkää. Mies pitää huolta naisestaan kaikella rintamalla ja nainen saa toteuttaa itseään niinkuin mieskin huolehtimisellaan. Sinua ilman en elä, rapumieheni.
Jousimiesnainen ja rapumies
toisiaan vetää
5
4162
Vastaukset
- minä.
..mun kohdalla ei valitettavasti pitänyt paikkansa:(
Olen jousimies nainen ja kerran oli yksi rapumies,joka ei uskaltanut tehdä mitään! lisäksi liian ujo ja rauhallinen,itse kun tarvitsen tulisen ja sanavalmiin miehen.. - tarkoitat
Seurustellut 9 v ravun kanssa ja intohimo senkun jatkuu... välillä on vaikeeta kun rapu sitoo ja minä taas haluaisin olla vapaammin...
- Anonyymi
Kiitos tämä tietää ehkä hyvää , t; Rapu mies
- an-ze
kaksi rapua takana..kolmas edessä..ai juma, en tiedä siinä vaan on sitä jotain..oikeenlaista kemiaa.
- JK
VAI NIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151