onkohan jotain yksinkertaista ja halpaa keinoa mitata puristuspaineet kun ei yhden romun takia oikei voi ostaa kallista mittaria 34 bar tytyisi pystyä mittaan
puristus
4
530
Vastaukset
- asentaja..
Heitä karvahattu inusarjaan moottorin käydessä. Jos pakoputkesta tulee hattu ilman karvoja on puristukset ok.
- Joku muu
Puristuspainemittariksi käy mikä tahansa painemittari jossa vain alue riittää (jos sattuu joku kotoa löytymään), rakentelee vain liitossysteemin siihen..
- löytyypi
se on jokin kaasumittari 32bar näyttöä,toimiikohan semmoinen puristuspaineissa
Otat vanhan hehkutulpan (valmiiksi sopiva kierre) ja poraat sen ontoksi ja hitsaat siihen sovittimen letkulle sitten takaiskuventtiili ennen mittaria ja hana mittarin ja tuon venttiilin välissä jotta saa laskettua paineet pois helpottaa mittausta, mutta onnistuu liittimiä löysäämälläkin. Itse olen joskus tommosella omatekoisella mittarilla mitannu puristuspaineet. Se että riittääkö 32bar mittari riippuu siitä paljoko on ohje arvot, jos jää alle 32bar niin eiköhän se sitte mutta muuten saatta mittari hajota tai ainakin todellinen paine jää arvailujen varaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144