Mitä liikku jousumies miehen päässä jos ottaa yhteyttä vanhaan yttöystävään 10 vuoden takaa! Erikoista, eikö? 10 vuotta on pitkä aika... Ja ihmiset muuttuu..
Ajatuksenjuoksu??
6
1142
Vastaukset
- merkinnyt paljon
sille miehelle. Rakkautena, kaukorakkautena, miten vaan. Joidenkin herkkien ja ujojen ihmisten romanttiset ja eroottiset tunteet saattavat olla nivoutuneena pitkältäkin ajalta yhteen ihmiseen, ihastuksen tai kaukorakkauden kohteen sitä itse edes tietämättä.
- muutu vuosien varrella,
kehittyy kyllä mutta ei muutu.
- k.a.u.r.i.s
etkö ole imarreltu, kun ilmeisesti luulee sinun pysyneen samannäköisenäkin kuin kymmenen vuotta sitten??!! Kai jätit kauris lähtemättömät muistot jouskarin päähän. Kyllä kauriit osaa :)
- kauris
että on ainakin mieleen jääny. Hassua vaan että tää tyyppi on ihan selkeesti päättäny että mä olen niiiiin ihana, ja sitten pian on kuitenkin seuraava nainen kehissä. Ja on muuten varmasti aina ollu kännissä kun ottaa yhteyttä. Eipä tee vaikutusta, ei...
- ...
kauris kirjoitti:
että on ainakin mieleen jääny. Hassua vaan että tää tyyppi on ihan selkeesti päättäny että mä olen niiiiin ihana, ja sitten pian on kuitenkin seuraava nainen kehissä. Ja on muuten varmasti aina ollu kännissä kun ottaa yhteyttä. Eipä tee vaikutusta, ei...
mulla on aivan samanlaisia kokemuksia eräästä jouskarimiehestä. mahtaako olla tyyppivika? ;)
- Voi olla
... kirjoitti:
mulla on aivan samanlaisia kokemuksia eräästä jouskarimiehestä. mahtaako olla tyyppivika? ;)
Voi olla ihan kyllä vähän tyyppi vikaakin tossa asiassa.Ei niitä yht.ottoja kannata vakavasti ottaa.Voi olla että sillä raukalla ei ole ketään muuta mihin vois olla yhteydessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323908
- 453290
- 342854
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980