Lontoo ja meri

Lomaperhe

Hello!
Tarkoituksenamme on lentää Lontooseen ja olla siellä pari päivää keskustan hotellissa, käydä museot ja muut nähtävyydet, ja sen jälkeen merenrannalle pieneeen kaupunkiin noin neljäksi yöksi.

Mutta minne mennä Lontoon jälkeen?
Onko kokemusta merenrannoilta englannista (kohtuullisen matkan päässä Lontoosta). Tarkoitus on vielä palata paluulennon ja shoppailun takia Lontooseen. Kiitos vinkeistä!

5

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on viehättävä pieni rantakaupunki Kentissä. Rauhallisempi kuin likellä olevat Margate ja Ramsgate. Junalla pääsee sinne jouhevasti, eikä matkakaan ole turhan pitkä.
      http://www.broadstairs.gov.uk/

• Mammu

Brightoniin, junamatka noin tunnin. Itse olen ollut lasten kanssa siellä vain pikaisesti yhden yön yli. Aika kului tosi äkkiä Sea Life Centressä ja Palace Pier´llä Kanaalin rannalla. Nähtävää ja käytävää on useammaksikin päiväksi. Viime kesänä menimme junalla (n. 1½ h) Margateen ja Ramsgateen Pohjanmeren rannalle. Valitettavasti sää ei suosinut meitä ja osa paikoista oli jo suljettu, joten tulimme yhden yön jälkeen takaisin Lontooseen. Ramsgaten rannalle pääsi suoraan rautatieasemalta, tosi lyhyt kävelymatka, ja sen varrella oli kauppoja, jos rantavarusteista oli puutetta. Kahdestaan olemme käyneet myös Doverissa päiväseltään. Aika hurahti linnaan tutustuessa, hyvät näköalat Kanaalille. Kysykää rautatieasemalta Family railcard´a, joskoon siitä olisi teille säästöä.

• Eastbourne

Brighton on ihana kaupunki, mutta todella kallis. Siita itaan pain rannikolla, noin tunnin junamatka Lontoosta on pienemmat rantakaupungit Eastbourne ja Hastings, jotka ovat sopivampia perheille. Paljon nahtavaa ja tekemista, varsinkin jos saa sallii. Molemmat kaupungit ovat myos todella siisteja, toisin kuin Brighton joka on vahan 'likainen' niin kuin Lontoo.

• Lomaperhe
        Eastbourne kirjoitti:

Brighton on ihana kaupunki, mutta todella kallis. Siita itaan pain rannikolla, noin tunnin junamatka Lontoosta on pienemmat rantakaupungit Eastbourne ja Hastings, jotka ovat sopivampia perheille. Paljon nahtavaa ja tekemista, varsinkin jos saa sallii. Molemmat kaupungit ovat myos todella siisteja, toisin kuin Brighton joka on vahan 'likainen' niin kuin Lontoo.

Kiitos kaikille jo vastanneille, lisää vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan.
        Tuo Eastbourne kuulostaa hyvältä. Nyt täytyy vielä etsiä joku huoneisto tyylinen asunto, missä voisi itse kokata (lapset todella ronkeleita ruoan suhteen).
        Miten tuo biitsi elämä, kramppaako kylmästä jos heinäkuussa menee biitsille etelä-englannissa? Veden lämötila?

• Ehkä megabussilla?
        Eastbourne kirjoitti:

Hei!
        Minäkin olen ajatellut, että Lontoon matkan aikana kävisin lasten kanssa merenrannalla.
        Nyt "kyttäilen" Megabus.comin hintoja heinäkuun alkuun. Megabussin keväthinnat ovat olleet punnan/suunta, siksi en ole miettinyt muita paikkoja kuin megabussin linjoja.

Onko kellään suositella edullista majapaikkaa äidille ja kahdelle lapselle Brightonista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe