Jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä..
Ja jos ei juhannuksena chattilaisia ei koko vuotena.
Juhannusmiittiä pukkaa..
Aikaa ja paikkaa ei vielä sen kummemmin ole valikoituna (luultavasti lauma pussikaljan omaavia henkilöitä vaeltaa ympäri kaupunkia)
Ehdotuksia ja ideoita kehiin :))
Ja maggaraa voimme paistaa myös \O/...
Terveisin; Q
JKL JA JUHANNUS :)
10
3783
Vastaukset
- maksalaatikko
kyllä tuo rantsu tuolla taulumäen tienoilla olis kiva. Mutta siellä on humalaisia paljon siihen aikaan.Eikä mulla oo edes mitään ehdotuksia edes.
mutta terveisiä kaikille maksalaatikolta. - -Elf-K-
Niin voinhan mie jottai teijän kanssa keksiä. :)
- Mina_D
Tjaah... tuo jussi voi olla aikas hankala kun pitäs mökille mennä juomaan ilmatteeks, mut jos päätän hetkellisessä mielen häiriössä että en mene sinne niin sitten voisin tullakkin miittiin.
- miu
juu juu juu ja juuu...eips ole vielä mittään kummempii juhannussuunnitelmii...joten korvan takan on tallessa vaihtoehto a..
maggaraa ja pussikalijaa ja lihhaa ja aurinko hiekka ja nuotio ja hyvä seura..voisko sitä juhannukselta muuta toivoa
miu- pipsa_79
Mukaan olen lähdössä, jos jotain keksitään... :) Pakkohan se on nähdä millaista porukka on nikkejen takana... vaikka osan olen jo nähnytkin :D
tuskimpa tuota tuloo muuallekkaan täältä Jykylästä lähettyä niin oishan se kiva ottaa olut jos toinenki ku saattais olla hyvää seuraakin tarjolla ;)
Saa nähdä mitä tässä lähiaikoina tapahtuu.
aika ja paikka ois aika oleellista tietoa..
- Zilla&Khii
Eipä meilläkään mitään erikoisempaa taida juhannuksena olla...joten miitti vois olla jees.Mites olis sillon juhannusaattona perjantaina? Se kai oliki jo kyseessä.Olisko paikkaehdotuksia? Varmaan jossain ulkona ja tietty maggaranpaisto mahdollisuuski ois kiva juttu. Laittakaahan ehotuksia paikan suhteen!!
Se on moro sano poro :s- ArmasOuto
rantaan vaan kaikki sassiin! =) En teidän miitingeistä sen enempää tiedä, mut itse jään jykylään jussiks ja albalta ei ois pitkä matka ainolaan katsoo kokkoa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990