Tällä hetkellä UUSIA viestejä sanotaan olevan 47 kpl, mutta vain pieni osa niistä on palstalla luettavissa.
Haluan, että palstavahti selvittää moderoimisperiaatteensa. Kiitos etukäteen:-)
MIKSI PALSTAVAHTI DELETOI VIESTIT?
10
528
Vastaukset
- ei oo hyvä
No haluaisin kyllä itsekkin kuulla että minnekkä niitä uusia viestejä on hävinnyt näin paljon? Poistettujen viestien joukossa myös varmasti ihan asiallisiakin viestejä! Jos täällä on joku moderaattori, niin sen nicki pitäisi saada tuohon yläkulmaan, että tietäisi edes keneltä lähteä asiaa kyselemään sitten jos ei muuta.
- niin totta ihmeessä
hän vastaa kysymykseen. Intuitioni kyllä sanoo, että tänään hän on multinikki (joka esiintyy myös nimimerkillä ....).
Myös skientologiapalstalla on päivystys, miksei siis täälläkin, kun porukoilla on yhteinen päämäärä (mutta jokseenkin erilaiset polut, ainakin näennäisesti). - ...
"Tällä hetkellä UUSIA viestejä sanotaan olevan 47 kpl"
No nuo luvut ovat täysin suuntaa-antavia joka palstalla.- ...:lle, palstavahdille
Siis, sinähän se palstavahti olet!!! Pitihän se arvata että antrot pistävät portinvartijan joka luukulle estämään vapaa tiedon kulun.
Hyi häpeä! - ...
...:lle, palstavahdille kirjoitti:
Siis, sinähän se palstavahti olet!!! Pitihän se arvata että antrot pistävät portinvartijan joka luukulle estämään vapaa tiedon kulun.
Hyi häpeä!Häpeä itse, jos olet noin tyhmä. Miksi kirjoituksini on poistettu - se olit selvästi sinä!!
- Marja
... kirjoitti:
Häpeä itse, jos olet noin tyhmä. Miksi kirjoituksini on poistettu - se olit selvästi sinä!!
... "rakentavaa" steinerlaisuutta.
- ei yllätä
Marja kirjoitti:
... "rakentavaa" steinerlaisuutta.
Olet niin ihanan yksisilmäinen. Omissa kommenteissasi ei ole ollut mitään rakentavaa, mutta kelpaat silti omasta mielestäsi arvostelemaan muita...
- ei oo hyvä
... kirjoitti:
Häpeä itse, jos olet noin tyhmä. Miksi kirjoituksini on poistettu - se olit selvästi sinä!!
No nyt se sit alkoi, eli toisten haukkuminen.
- ???
ei oo hyvä kirjoitti:
No nyt se sit alkoi, eli toisten haukkuminen.
Ai nytkö se vasta alkoi...
- ei oo hyvä
??? kirjoitti:
Ai nytkö se vasta alkoi...
Voisitko itse mennä optikolle? Mietippäs kuule nyt hieman että missä alkoi toisten haukkuminen mitä mä tarkoitin? Olisiko tällä foorumilla vai tässä ketjussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094